ОГОЛОШЕННЯ
  • 23 Червня 2014
    Оголошено збір коштів на лікування важко поранених коростенців – учасників АТО Оголошується збір коштів на лікування двох важко поранених учасників антитерористичної операції під Слов'янськом.
  • 4 Липня 2014
    Увага! Нові реквізити картки для збору коштів на лікування Ящука Максима Увага! Нові реквізити картки для збору коштів на лікування Ящука Максима.  Учасник АТО на Сході України Ящук Максим Володимирович, 1991 року народження, був поранений біля Слов'янська в спину. Пошкоджено хребет і внутрішні органи. У результаті важкої травми хребта відмовили ноги. Єдиний син у матері. Мати працює на швейній фабриці в Коростені, сама виховувала сина.  Картковий рахунок ПриватБанк: 5168 7420 1742 4866   Ящук Олена Вікторівна (мама) (098) 410 72 35  Попередня картка мала добовий ліміт на зарахування і багато бажаючих не змогли перерахувати кошти. Максим знаходиться на лікуванні у Головному військово-медичному клінічному ордена Червоної Зірки центрі „Головний військовий клінічний госпіталь” (044) 521-84-13 - довідка    
  • 12 Вересня 2014
    Оголошено збір коштів для пораненого учасника АТО – коростенця Мейнаровича Олега  Оголошується збір коштів на протезування нижньої правої кінцівки та лікування Мейнаровича Олега Миколайовича, 1974 року народження.
  • 25 Квітня 2016
    До уваги інвалідів міста Коростень! До уваги інвалідів міста Коростень!            Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету  Коростенської міської ради інформує, що 29.04.2016 року об          11 годині (п’ятниця) в приміщенні КУ ТЦСО (надання соціальних послуг)   м. Коростень відбудеться нарада по питанню обговорення створення в нашому місті реабілітаційного центру для дорослих інвалідів від загального захворювання та захворювання яких пов’язано з наслідками травм хребта та спинного мозку.          Для обговорення запрошуються представники організацій, підприємств, установ, громадські об’єднання та громада міста.          Довідки за телефоном: 4-79-20.
  • 14 Лютого 2017
    Графік проведення засідань постійних комісій Коростенської міської ради у лютому 2017 року  Графік проведення засідань постійних комісій Коростенської міської ради у лютому місяці 2017 року.  
  • 14 Лютого 2017
    Оголошується набір кандидатів у присяжні для кримінального провадження у Коростенському міськрайонному суді Відповідно до подання Територіального управління Державної судової  адміністрації України в Житомирській області, оголошується набір кандидатів у присяжні для кримінального провадження у Коростенському міськрайонному суді.
  • 16 Березня 2017
    Cемінар з питань застосування діючого законодавства з праці, пенсійного та податкового законодавства, впровадження комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва. 28 березня 2017р. о 10.00 у великому залі виконавчого комітету Коростенської міської ради  (Грушевського, 22) відбудеться  безкоштовний інформаційно-консультаційний семінар з питань застосування діючого законодавства з праці, пенсійного та податкового законодавства, впровадження комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва. Запрошуються керівники та бухгалтери підприємств, установ та організацій міста.
  • 22 Березня 2017
    Обговорення проекту Порядку здійснення допорогових закупівель в місті Коростені. До уваги суб’єктів підприємницької діяльності, керівників бюджетних та комунальних організацій міста. 27 березня 2017 року о 16-00 год. в конференц-залі міськвиконкому (м.Коростень, вул.Грушевського, 22), відбудеться обговорення проекту рішення Коростенської міської ради «Про затвердження Порядку про здійснення допорогових закупівель в місті Коростені». Проект рішення для ознайомлення громадськості розміщений на офіційній Інтернет-сторінці міста www.korosten.in.uaв розділі «Регуляторна політика» - «Проекти регуляторних актів». За додатковою інформацією звергатися до управління економіки виконавчого комітету (каб. 37) або по телефону 4-10-20. Запрошуємо до обговорення. 
  • 28 Березня 2017
    Графік проведення засідань постійних комісій Коростенської міської ради у березні місяці 2017 року. Графік проведення засідань постійних комісій Коростенської міської ради у березні місяці 2017 року.
  • 29 Березня 2017
    Рішеннями виконавчого комітету Коростенської міської ради в 2017 році були надані дозволи на розробку детальних планів території Рішеннями виконавчого комітету Коростенської міської ради в 2017 році були надані дозволи на розробку детальних планів території
  • 31 Березня 2017
    Зміни до Положення "Про впорядкування умов оренди комунального майна в місті Коростені" В травні 2017 року на розгляд сесії Коростенської міської ради буде винесено проект рішення „Про внесення змін до Положення „Про впорядкування умов оренди комунального майна в місті Коростені”, затвердженого рішенням сесії Коростенської міської ради від 28.08.14р.  № 1561 та аналіз регуляторного впливу.
  • 12 Квітня 2017
    Участь України в "Експо-2017"  Участь України в "Експо-2017"
  • 7 Квітня 2017
    Акція «Топ-10 кращих місць Коростеня»! Запрошуємо визначити 10 найцікавіших і найяскравіших культурних місць нашого міста, якими ми пишаємося і про які варто всім знати.
  • 15 Травня 2017
    "Родина Fest" 14 травня в місті Коростені відбувся ІІІ яскравий сімейний фестиваль Родина Fest.
  • 19 Травня 2017
    Якщо ви бажаєте змінити реєстрацію місця проживання, при цьому зекономити час який витрачається на очікування в черзі Якщо ви бажаєте змінити реєстрацію місця проживання, при цьому зекономити час який витрачається на очікування в черзі
  • 21 Травня 2017
    До уваги неприбуткових громадських організацій міста! Виконавчий комітет Коростенської міської ради оголошує конкурс соціальних проектів для отримання муніципальних грантів на 2017р . Метою проведення конкурсу є підтримка суспільно-корисної діяльності неприбуткових громадських організацій міста, спрямованих на вирішення або пом’якшення соціальних проблем міста.  Пріоритетні напрямки на 2017 рік: Популяризація здорового способу життя та профілактика його негативних явищ. Організація дозвілля молоді. Вивчення громадської думки щодо вирішення проблемних питань міста. Соціально-психологічна реабілітація населення. Покращення довкілля міста.    Вимоги до організацій, що можуть приймати участь в конкурсі Організація має бути юридичної особою з неприбутковим статусом яка внесена до реєстру неприбуткових організацій та діє відповідно до Законів України "Про об'єднання громадян", "Про благодійництво та благодійні організації", "Про професійних творчих працівників та творчі спілки", метою діяльності яких не є отримання прибутку для його перерозподілу між засновниками, членами чи пов'язаними з ними особами. Діяльність організації має поширюватись на територію юрисдикції Коростенської  міської ради. З дати заснування організації до дати подання нею проекту на конкурс має пройти  не менше одного року. Сфера діяльності організації має відповідати пріоритетам конкурсу. Організація не повинна мати заборгованості по сплаті податків та зборів за попередній звітний період.  Документи, які подаються на конкурс Проект, викладений українською мовою та оформлений у відповідності до вимог Положення. Копію свідоцтва про державну реєстрацію НГО. Копію статуту організації. Копію довідки про внесення НГО до реєстру неприбуткових організацій. Копію звіту до податкового органу за попередній фінансовий рік. Рекомендаційні листи від інших громадських організацій, державних установ та організацій, що можуть підтвердити попередню діяльність НГО (не більше двох). Інформацію про організацію та її основні здобутки обсягом до 3600 знаків. Опис документів, що подаються на конкурс за підписом керівника органів.  Положення про міській конкурс та форму проекту можна завантажити з міського Інтернет сайту www.korosten.in.ua в розділі «Програми розвитку міста – Конкурс на отримання муніципального гранту для реалізації громадських проектів» або отримати безпосередньо в відділі місцевого економічного розвитку міськвиконкому (каб.37). Сума фінансування проекту з міського бюджету в рамках конкурсу не може перевищувати 5,0 тис.грн.             Останній термін подачі документів: 20 червня  2017 року до 17-00  год.             Результати конкурсу будуть підведені 23 червня  2017 року та опубліковані в місцевих ЗМІ.             Адреса, контактний телефон: м.Коростень, вул.Грушевського, 22  кабінет 37 (відділ місцевого економічного розвитку), телефон/факс 4-10-20, e-mail: liskova@ukr.net    
  • 24 Травня 2017
    «Коростенський вальс» 28 травня о 15.00 год. вперше, за ініціативи міського голови Володимира Москаленка, за сприяння Народного депутата України Володимира Арешонкова та за ідеї відділу освіти і Володимира Ніколайчука біля Палацу культури Т.Г.Шевченка відбудеться танцювальний конкурс «Коростенський вальс».
  • 24 Травня 2017
    29 червня 2017 року відбудеться 15 сесія Коростенської міської ради VII скликання 29 червня 2017 року відбудеться 15 сесія Коростенської міської ради VII скликання
  • 24 Травня 2017
    План заходів до святкування Дня міста Коростеня План заходів до святкування Дня міста Коростеня 27-28 травня 2017 р.

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://www.korosten.in.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/
https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live
Анонс подій

/index.php?page=695

http://www.korosten.in.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

https://city.dozor.tech

http://www.prokorosten.net/

http://www.drv.gov.ua
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Інформація про виконання міського бюджету за 2012 рік

УКРАЇНА

КОРОСТЕНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Фінансове управління

11500 м.Коростень, вул.Грушевського,22, тел. 4-10-65

Web: http:// www.korosten.in.ua  Код ЄДРПОУ 02313464

 

Інформація про виконання  міського бюджету за  2012 рік.

 

         Доходи загального фонду міського бюджету за 2012 рік склали (без урахування міжбюджетних трансфертів) 81,3 млн. грн., що на 8,1 млн. грн. більше надходжень за 2011 рік.

         Найбільше збільшення надходжень до загального фонду міського бюджету в січні-грудні 2012 року в порівнянні з аналогічним періодом 2011 року спостерігається по податку на  доходи фізичних осіб – на 7,0 млн. грн., що становить 86,6 % всього збільшення.

          На збільшення надходжень цього податку вплинуло поетапне зростання мінімальної заробітної плати ( у грудні 2011 року – 1004 грн., січні – березні 2012 року – 1073 грн., квітні – червні 2012 року - 1094 грн., липні – вересні 2012 року – 1102 грн., жовтні – листопаді 2012 року – 1118 грн. та грудні 2012 року – 1134 грн.) та зростання середньомісячної заробітної плати в галузях економіки.

         У структурі надходжень 12 місяців 2012 року питома вага податку на  доходи фізичних осіб становить 84,3 % від загальної суми одержаних міським бюджетом доходів і якого отримано 68,5 млн. грн. при плані на січень – грудень 74,6 млн. грн. Міським бюджетом  недоотримано 6,0 млн. грн.

          Питома вага надходжень плати за землю, в структурі доходів міського бюджету,  становить 10,6 відсотка. При затвердженому плані на 2012 рік в обсязі 8,3 млн. грн. до бюджету надійшло 8,6 млн. грн., тобто бюджетом додатково отримано 302,1 тис. грн., що на 1,2 млн. грн. або на 15,4 % більше ніж у аналогічному періоді 2011 року.

          Питома вага місцевих податків і зборів, в структурі доходів міського бюджету  становить 1,2 відсотка. При затвердженому плані на 12 місяців 2012 року в обсязі 920,7 тис. грн. до бюджету надійшло 935,4 тис. грн., тобто бюджетом  додатково отримано 14,7 тис. грн.

          Питома вага надходжень від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває у комунальній власності, в структурі доходів міського бюджету  становить 0,9 відсотка. При затвердженому плані на 12 місяців 2012 року в обсязі 700,0 тис. грн. до бюджету надійшло 759,7 тис. грн., тобто бюджетом  додатково отримано 59,7 тис. грн.

         Протягом січня – грудня 2012 року до спеціального фонду міського бюджету надійшло (без урахування міжбюджетних трансфертів)  16,1 млн. грн., що становить 136,4 % до річного плану, а до аналогічного періоду 2011 року більше на 0,6 млн. грн.

        Питома вага власних надходжень бюджетних установ у структурі доходів спеціального фонду міського бюджету  становить 36,6 відсотка. У січні- грудні 2012 року надходження склали 5,9 млн. грн., а до аналогічного періоду 2011 року менше на 1,8 млн. грн.

        Питома вага надходжень до бюджету розвитку у структурі доходів спеціального фонду міського бюджету  становить 57,8 відсотка. У січні- грудні  2012 року надходження склали 9,3 млн. грн., а до аналогічного періоду 2011 року надходження збільшились на 5,7 млн. грн.

Видатки загального фонду міського бюджету за 2012 рік склали 209,3 млн. грн., що перевищує відповідний показник 2011 року на  29,4 млн. грн. або на 16,3 відсотка.

         Наявні ресурси міського бюджету спрямовувались, у  першу чергу, на заробітну плату з нарахуваннями, інші соціальні виплати віднесені до захищених статей бюджету.

         На утримання закладів соціально – культурного призначення спрямовано 59,5 % обсягу видатків загального фонду міського бюджету або 124,6 млн. грн., що на 20,3 млн. грн. або на 19,5 % більше ніж за  2011 рік.

         Найбільшу питому вагу, тобто 34,5 % становлять видатки на  утримання  установ та проведення заходів по  галузі «Освіта». На дану галузь спрямовано коштів у сумі 72,2 млн. грн., що на 14,0 млн. грн. більше відповідного періоду 2011 року.

         На видатки по охороні здоров’я  спрямовано 38,9 млн. грн., що також  більше показника 2011 року на  7,2 млн. грн.  

         На соціальний захист та соціальне забезпечення спрямовано 70,3 млн. грн. або на 3,8 млн. грн. більше ніж в 2011 році.

         По установах культури проведені видатки становлять 6,9 млн. грн., що на 23,2 % більше ніж у відповідному періоді 2011 року.

         На проведення заходів з фізичної культури і спорту спрямовано 1,9 млн. грн., що більше на 46,2 % ніж за 12 місяців 2011 року.

         Для забезпечення функціонування органів місцевого самоврядування спрямовано коштів у загальній сумі 7,3 млн. грн.., що на 1,7 % більше ніж за 12 місяців 2011 року.

           На благоустрій міста спрямовано 4,2 млн. грн. або на 1,2 млн. грн. менше ніж за 12 місяців 2011 року.

         Аналізуючи виконання міського бюджету в розрізі напрямків використання коштів необхідно, перш за все, відмітити пріоритетне спрямування коштів на виплату заробітної плати з нарахуваннями. На цю мету витрачено 109,7 млн. грн., що на 18,7 млн. грн. або на 20,5 % більше відповідного періоду минулого року.

         На придбання продуктів  харчування для потреб бюджетних  установ та на забезпечення їх медикаментами спрямовано відповідно 2,9 та 1,7 млн. грн.

          На розрахунки за спожиті бюджетними установами енергоносії та оплату комунальних послуг  спрямовано 16,4 млн. грн., що на 0,4 млн. грн. більше відповідного періоду минулого року.

           На проведення капітальних ремонтів та реконструкцію об’єктів, а також на придбання обладнання в бюджетних установах міста спрямовано в 2012 році 1,4 млн. грн..

По спеціальному фонду міського бюджету проведено видатків на загальну суму 29,5 млн. грн.

За 12 місяців 2012 року обсяг повернення кредитів до міського бюджету становить 30,9 тис. грн.

За 12 місяців 2012 року до міського бюджету надійшло  з Державного бюджету 41,1 млн. грн. дотації вирівнювання, що в повному обсязі відповідає  запланованому показнику. Також надійшло інших дотацій на загальну суму 8,8 млн.грн.

До міського бюджету надійшло субвенцій з Державного  бюджету на загальну суму 90,7 млн. грн., із обласного бюджету – 2,4 млн. грн., з них:

 - на виплату допомог сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям,    інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям – 47,2 млн.грн.;

 -  на надання  пільг і субсидій населенню та інші пільги -19,6 млн.грн.;

 - на придбання медичного автотранспорту та обладнання для закладів охорони здоров’я – 16,2 млн.грн.;

- на придбання медикаментів для забезпечення швидкої медичної допомоги – 457,3 тис.грн.;

- на утримання дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях -1,3 млн. грн.;

- на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах – 2,1 млн.грн.;

- на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію та водопостачання… - 3,8 млн.грн.;

-на утримання реабілітаційного центру для дітей «Віри, Надії, Любові»  -2,2 млн. грн.

Файли до розділу: