ОГОЛОШЕННЯ
  • 23 Червня 2014
    Оголошено збір коштів на лікування важко поранених коростенців – учасників АТО Оголошується збір коштів на лікування двох важко поранених учасників антитерористичної операції під Слов'янськом.
  • 4 Липня 2014
    Увага! Нові реквізити картки для збору коштів на лікування Ящука Максима Увага! Нові реквізити картки для збору коштів на лікування Ящука Максима.  Учасник АТО на Сході України Ящук Максим Володимирович, 1991 року народження, був поранений біля Слов'янська в спину. Пошкоджено хребет і внутрішні органи. У результаті важкої травми хребта відмовили ноги. Єдиний син у матері. Мати працює на швейній фабриці в Коростені, сама виховувала сина.  Картковий рахунок ПриватБанк: 5168 7420 1742 4866   Ящук Олена Вікторівна (мама) (098) 410 72 35  Попередня картка мала добовий ліміт на зарахування і багато бажаючих не змогли перерахувати кошти. Максим знаходиться на лікуванні у Головному військово-медичному клінічному ордена Червоної Зірки центрі „Головний військовий клінічний госпіталь” (044) 521-84-13 - довідка    
  • 12 Вересня 2014
    Оголошено збір коштів для пораненого учасника АТО – коростенця Мейнаровича Олега  Оголошується збір коштів на протезування нижньої правої кінцівки та лікування Мейнаровича Олега Миколайовича, 1974 року народження.
  • 25 Квітня 2016
    До уваги інвалідів міста Коростень! До уваги інвалідів міста Коростень!            Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету  Коростенської міської ради інформує, що 29.04.2016 року об          11 годині (п’ятниця) в приміщенні КУ ТЦСО (надання соціальних послуг)   м. Коростень відбудеться нарада по питанню обговорення створення в нашому місті реабілітаційного центру для дорослих інвалідів від загального захворювання та захворювання яких пов’язано з наслідками травм хребта та спинного мозку.          Для обговорення запрошуються представники організацій, підприємств, установ, громадські об’єднання та громада міста.          Довідки за телефоном: 4-79-20.
  • 14 Лютого 2017
    Графік проведення засідань постійних комісій Коростенської міської ради у лютому 2017 року  Графік проведення засідань постійних комісій Коростенської міської ради у лютому місяці 2017 року.  
  • 14 Лютого 2017
    Оголошується набір кандидатів у присяжні для кримінального провадження у Коростенському міськрайонному суді Відповідно до подання Територіального управління Державної судової  адміністрації України в Житомирській області, оголошується набір кандидатів у присяжні для кримінального провадження у Коростенському міськрайонному суді.
  • 16 Березня 2017
    Cемінар з питань застосування діючого законодавства з праці, пенсійного та податкового законодавства, впровадження комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва. 28 березня 2017р. о 10.00 у великому залі виконавчого комітету Коростенської міської ради  (Грушевського, 22) відбудеться  безкоштовний інформаційно-консультаційний семінар з питань застосування діючого законодавства з праці, пенсійного та податкового законодавства, впровадження комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва. Запрошуються керівники та бухгалтери підприємств, установ та організацій міста.
  • 22 Березня 2017
    Обговорення проекту Порядку здійснення допорогових закупівель в місті Коростені. До уваги суб’єктів підприємницької діяльності, керівників бюджетних та комунальних організацій міста. 27 березня 2017 року о 16-00 год. в конференц-залі міськвиконкому (м.Коростень, вул.Грушевського, 22), відбудеться обговорення проекту рішення Коростенської міської ради «Про затвердження Порядку про здійснення допорогових закупівель в місті Коростені». Проект рішення для ознайомлення громадськості розміщений на офіційній Інтернет-сторінці міста www.korosten.in.uaв розділі «Регуляторна політика» - «Проекти регуляторних актів». За додатковою інформацією звергатися до управління економіки виконавчого комітету (каб. 37) або по телефону 4-10-20. Запрошуємо до обговорення. 
  • 28 Березня 2017
    Графік проведення засідань постійних комісій Коростенської міської ради у березні місяці 2017 року. Графік проведення засідань постійних комісій Коростенської міської ради у березні місяці 2017 року.
  • 29 Березня 2017
    Рішеннями виконавчого комітету Коростенської міської ради в 2017 році були надані дозволи на розробку детальних планів території Рішеннями виконавчого комітету Коростенської міської ради в 2017 році були надані дозволи на розробку детальних планів території
  • 31 Березня 2017
    Зміни до Положення "Про впорядкування умов оренди комунального майна в місті Коростені" В травні 2017 року на розгляд сесії Коростенської міської ради буде винесено проект рішення „Про внесення змін до Положення „Про впорядкування умов оренди комунального майна в місті Коростені”, затвердженого рішенням сесії Коростенської міської ради від 28.08.14р.  № 1561 та аналіз регуляторного впливу.
  • 12 Квітня 2017
    Участь України в "Експо-2017"  Участь України в "Експо-2017"
  • 7 Квітня 2017
    Акція «Топ-10 кращих місць Коростеня»! Запрошуємо визначити 10 найцікавіших і найяскравіших культурних місць нашого міста, якими ми пишаємося і про які варто всім знати.
  • 15 Травня 2017
    "Родина Fest" 14 травня в місті Коростені відбувся ІІІ яскравий сімейний фестиваль Родина Fest.
  • 19 Травня 2017
    Якщо ви бажаєте змінити реєстрацію місця проживання, при цьому зекономити час який витрачається на очікування в черзі Якщо ви бажаєте змінити реєстрацію місця проживання, при цьому зекономити час який витрачається на очікування в черзі
  • 21 Травня 2017
    До уваги неприбуткових громадських організацій міста! Виконавчий комітет Коростенської міської ради оголошує конкурс соціальних проектів для отримання муніципальних грантів на 2017р . Метою проведення конкурсу є підтримка суспільно-корисної діяльності неприбуткових громадських організацій міста, спрямованих на вирішення або пом’якшення соціальних проблем міста.  Пріоритетні напрямки на 2017 рік: Популяризація здорового способу життя та профілактика його негативних явищ. Організація дозвілля молоді. Вивчення громадської думки щодо вирішення проблемних питань міста. Соціально-психологічна реабілітація населення. Покращення довкілля міста.    Вимоги до організацій, що можуть приймати участь в конкурсі Організація має бути юридичної особою з неприбутковим статусом яка внесена до реєстру неприбуткових організацій та діє відповідно до Законів України "Про об'єднання громадян", "Про благодійництво та благодійні організації", "Про професійних творчих працівників та творчі спілки", метою діяльності яких не є отримання прибутку для його перерозподілу між засновниками, членами чи пов'язаними з ними особами. Діяльність організації має поширюватись на територію юрисдикції Коростенської  міської ради. З дати заснування організації до дати подання нею проекту на конкурс має пройти  не менше одного року. Сфера діяльності організації має відповідати пріоритетам конкурсу. Організація не повинна мати заборгованості по сплаті податків та зборів за попередній звітний період.  Документи, які подаються на конкурс Проект, викладений українською мовою та оформлений у відповідності до вимог Положення. Копію свідоцтва про державну реєстрацію НГО. Копію статуту організації. Копію довідки про внесення НГО до реєстру неприбуткових організацій. Копію звіту до податкового органу за попередній фінансовий рік. Рекомендаційні листи від інших громадських організацій, державних установ та організацій, що можуть підтвердити попередню діяльність НГО (не більше двох). Інформацію про організацію та її основні здобутки обсягом до 3600 знаків. Опис документів, що подаються на конкурс за підписом керівника органів.  Положення про міській конкурс та форму проекту можна завантажити з міського Інтернет сайту www.korosten.in.ua в розділі «Програми розвитку міста – Конкурс на отримання муніципального гранту для реалізації громадських проектів» або отримати безпосередньо в відділі місцевого економічного розвитку міськвиконкому (каб.37). Сума фінансування проекту з міського бюджету в рамках конкурсу не може перевищувати 5,0 тис.грн.             Останній термін подачі документів: 20 червня  2017 року до 17-00  год.             Результати конкурсу будуть підведені 23 червня  2017 року та опубліковані в місцевих ЗМІ.             Адреса, контактний телефон: м.Коростень, вул.Грушевського, 22  кабінет 37 (відділ місцевого економічного розвитку), телефон/факс 4-10-20, e-mail: liskova@ukr.net    
  • 24 Травня 2017
    «Коростенський вальс» 28 травня о 15.00 год. вперше, за ініціативи міського голови Володимира Москаленка, за сприяння Народного депутата України Володимира Арешонкова та за ідеї відділу освіти і Володимира Ніколайчука біля Палацу культури Т.Г.Шевченка відбудеться танцювальний конкурс «Коростенський вальс».
  • 24 Травня 2017
    29 червня 2017 року відбудеться 15 сесія Коростенської міської ради VII скликання 29 червня 2017 року відбудеться 15 сесія Коростенської міської ради VII скликання
  • 24 Травня 2017
    План заходів до святкування Дня міста Коростеня План заходів до святкування Дня міста Коростеня 27-28 травня 2017 р.

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://www.korosten.in.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/
https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live
Анонс подій

/index.php?page=695

http://www.korosten.in.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

https://city.dozor.tech

http://www.prokorosten.net/

http://www.drv.gov.ua
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Про міський бюджет на 2011 рік.

РІШЕННЯ

третя сесія VIскликання

 

від  30.12.2010 року        № 76

 

Про  міський  бюджет

на 2011 рік                            

 

      Заслухавши інформацію начальника міського фінансового управління Щербанюк Л.П., керуючись ст. 77 Бюджетного кодексу України, п. 23 ч.1 ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та враховуючи рекомендації постійних комісій міської ради, міська рада

 

Вирішила:

 

1. Установити загальний обсяг доходівміського бюджету на 2011 рік у сумі 183757,800 тис. грн., у тому числі відповідно до:

     1.1. статті 16 Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік” обсяг дотації вирівнювання міському бюджетуу сумі 37290,900 тис. грн.;

     1.2. рішення обласної ради від 28.12.10 № 56  «Про обласний бюджет на 2011 рік» обсяг додаткової дотації на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів у сумі 418,800 тис. грн.

1.3. Субвенцій загального фондуз державного бюджету міському бюджету у сумі 59095,200 тис. грн., у тому числі на:

 

 

   

    1.3.2. надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот у сумі 15796,200 тис. грн.;

 

  квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій  громадян у сумі 2578,300 тис. грн.;

 

   1.3.4. надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого  пічного побутового палива і скрапленого газуу сумі 268,100 тис. грн.;

 

 

 

   1.3.6. фінансування у 2011 році Програм – переможців Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2010 року у сумі 263,300 тис.грн.

 

1.4. Субвенцій спеціального фонду з державного бюджету міському бюджету у сумі 81,100 тис. грн., у тому числі на:

 

    1.4.1. фінансування ремонту приміщень управлінь праці та соціального захисту виконавчих органів міських (міст республіканського в Автономній Республіці Крим і обласного значення) районних у містах Києві і Севастополі та районних у містах рад для здійснення заходів з виконання спільного із Світовим банком проекту “Вдосконалення системи соціальної допомоги” у сумі 81,100 тис. грн.

   

     1.5.Субвенціяз обласного бюджету на утримання об’єктів спільного користуваннявідповідно до статті 104 Бюджетного кодексу України для забезпечення видатків на утримання будинку-інтернату (пансіонату геріатричного типу) у сумі 5198,300 тис. грн.;

                                                                                             

       1.6.  Обсяг доходів загального фондуміського бюджету визначити у сумі 173640,800 тис. грн., спеціального фондубюджету – 10117,000 тис. грн., у  тому числі бюджету розвитку – 3964,000 тис. грн. (додаток № 1).

     

      2. Затвердити загальний обсяг видатківміського бюджету на 2011 рік у сумі 183760,700 тис. грн., у тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі 173302,500 тис. грн. та видатків спеціального фонду бюджету у сумі 10458,200 тис. грн. за тимчасовою класифікацією  видатків та кредитування місцевих бюджетів (додаток № 2)та головними розпорядниками коштів (додаток № 3).

 

      3. Установити профіцит загального фонду міського бюджету у сумі 338,300 тис.грн., напрямком використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) (додаток № 5).

 

      4. Установити дефіцит спеціального фонду міського бюджетуу сумі 338,300 тис.грн., джерелом покриття якого визначити надходження коштів із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) (додаток № 5).

 

  5. Установити розмір оборотного залишку бюджетних коштівміського бюджету у сумі 100,000 тис. грн.

 

   6. Установити обсяг повернення кредитівдо міського бюджету у сумі 49,100 тис.грн. та надання кредитівз міського бюджету у сумі 46,200 тис.грн. в 2011 році (додаток № 4).

 

   7. Затвердити перелік об’єктів (додаток № 6), фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку.

 

    8. Установити обсяг резервного фондуміського бюджету на 2011 рік у сумі 1100,500 тис. грн.

   

    9. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фондуміського бюджету на 2011 рік за їх економічною структурою відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України:

 

 оплата праці працівників бюджетних установ;

 нарахування на заробітну плату;

 придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;

 забезпечення продуктами харчування;

 оплата комунальних послуг та енергоносіїв;

  поточні трансферти населенню.

 

    10. Затвердити в складі видатків міського бюджету кошти на реалізацію державних та регіональних галузевих програмна загальну суму 13737,800 тис. грн. (додаток № 7).

 

         11. Надати право виконавчому комітету міської ради здійснювати додатковий розподіл та перерозподіл обсягів міжбюджетних трансфертів з державного бюджету з подальшим затвердженням на черговій сесії міської ради.

 

       12.  Надати право виконавчому комітету міської ради отримувати:

        12.1. Позики на покриття тимчасових касових розривів, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду міського бюджету.

        12.2. Середньострокові позики на суму невиконання у 2011 році розрахункового обсягу доходів міського бюджету, що врахований при визначенні міжбюджетних трансфертів у Законі України «Про Державний бюджет України на 2011 рік».

 

      13. Дозволити виконавчому комітету міської ради в особі міського фінансового управління протягом бюджетного періоду здійснювати розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитних рахунках в установах банків на конкурсних засадах з подальшим поверненням коштів до кінця поточного бюджетного періоду відповідно до статті 16 Бюджетного кодексу України.

 

        14. Розпорядникам коштів міського бюджету забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати ; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами.

             Головним розпорядникам коштів у місячний термін після затвердження міського бюджету встановити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах по кожній бюджетній установі, виходячи з обсягів призначень, затверджених розпорядникам бюджетних коштів цим рішенням та забезпечити контроль за їх дотриманням.

          Розпорядникам бюджетних коштів забезпечити укладання угод по кожному виду енергоносіїв в межах встановлених обґрунтованих лімітів споживання.

 

       15. Розпорядники коштів міського бюджету мають право брати бюджетні   зобов’язання у 2011роціза загальним фондом, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років, взятих на облік в органах Державного казначейства України, в обсягах, що не перевищують суми бюджетних призначень, визначених у додатку №3 до цього рішення.

              Розпорядники бюджетних коштів беруть зобов’язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету.

 

       16. Якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні витрати, затверджені цим рішенням, розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування таких надпланових обсягів у першу чергу на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, комунальних послуг та енергоносіїв.

             Якщо така заборгованість відсутня, розпорядник бюджетних коштів 50 відсотків коштів спрямовує на заходи, які здійснюються за рахунок відповідних надходжень, а 50 відсотків коштів – на заходи, які необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною тимчасовою класифікацією.

      У такому випадку розпорядник бюджетних коштів здійснює перерозподіл обсягів взятих бюджетних зобов’язань за загальним фондом бюджету для проведення видатків за цими зобов’язаннями із спеціального фонду бюджету.

            

    17. Затвердити кошторис доходів та видатків цільового фонду соціально-економічного і культурного розвитку міста «Коростень мій»на 2011 рік (додаток № 8).

                                       

       18.   Додатки 1- 8до цього рішення є його невід’ємною частиною.

 

 

Міський голова                                                           В.Москаленко

                                                                                                                                                                       

 

 

 

Секретар міської ради                                                    В.Ходаківський

Заступник міського голови                                            О.Ясинецький

Начальник фінансового управління                              Л.Щербанюк

Начальник юридичного відділу                                     Т.Камінська

 

http://www.korosten.in.ua/images/mod_news/Dod_1.pdf

http://www.korosten.in.ua/images/mod_news/Dod_2.pdf

http://www.korosten.in.ua/images/mod_news/Dod_3.pdf

http://www.korosten.in.ua/images/mod_news/Dod_4.pdf

http://www.korosten.in.ua/images/mod_news/Dod_5.pdf

http://www.korosten.in.ua/images/mod_news/Dod_6.pdf

http://www.korosten.in.ua/images/mod_news/Dod_7.pdf

http://www.korosten.in.ua/images/mod_news/Dod_8.pdf