ОГОЛОШЕННЯ

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://www.korosten.in.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

http://www.korosten.in.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

https://my.matterport.com/show/?m=DRADJK3pEsa
Анонс подій

/index.php?page=695

http://www.korosten.in.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

https://city.dozor.tech

http://www.prokorosten.net/

http://www.drv.gov.ua
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Держенергонагляд консультує, як відшкодувати збитки, якщо побутова техніка пошкодилася через перепади напруги
5.01.2017



      Взаємовідносини між споживачами та енергопостачальною організацією регулюються Правилами користування електричною енергією для населення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 1999р. №1357 (зі змінами та доповненнями) (далі - ПКЕЕН).

       Для отримання відшкодування збитку через перепади напруги порядок дій наступний:

       1. У разі порушення енергопостачальником умов договору про користування електричною енергією споживач викликає представника енергопостачальника для складання та підписання Акта-претензії споживача, в якому зазначаються терміни, види, відхилення показників з надання послуг тощо. Такий Акт-претензія складається споживачем та представником енергопостачальної організації і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника енергопостачальної організації протягом 3 днів з дня звернення у містах або 7 днів - у сільській місцевості споживач має право скласти Акт-претензію у довільній формі. У разі відмови представника енергопостачальної організації від підписання даного Акта, він вважається дійсним, якщо його підписали не менше ніж три споживача або споживач і виборна особа будинкового, вуличного, квартального чи іншого органу самоврядування. Акт-претензія споживачем подається енергопостачальнику, який у десятиденний термін усуває недоліки або надає споживачеві обґрунтовану відмову щодо задоволення його претензій. У разі відмови енергопостачальника провести необхідні заміри параметрів якості електричної енергії споживач має право сам організувати проведення таких замірів. Проводити заміри параметрів якості електроенергії може організація, яка має відповідні повноваження та дозволи. У  випадку коли сторонньою організацією встановлено невідповідність параметрів якості встановленим нормам, енергопостачальна організація повинна відшкодувати споживачу витрати на проведення відповідних замірів.

         2. Після проведення всіх вимірів і складення Акту-претензії, а також встановлення розміру збитків (для визначення розміру збитків по ремонту побутової техніки і причини виходу з ладу даної техніки, вам необхідно звернутись до сервісного центру) письмово звертайтесь до енергопостачальника (відповідного РЕМ) для відшкодування всіх витрат, понесених внаслідок виникнення перепадів напруги.

3. Якщо ж технологічне порушення трапилася в електричних мережах житлово-експлуатаційного підприємства зверніться до нього, щоб воно створило комісію для службового розслідування того, що стало причиною аварії і які її наслідки. Далі, посилаючись на складений комісією акт, потрібно написати до того ж житлово-експлуатаційного підприємства заяву і вказати розміри збитків, які складаються з вартості оплати ремонту пошкодженої побутової техніки. Заяву необхідно скласти у двох примірниках. Не забудьте, що на документі, який залишиться у Вас повинна бути вказана дата, поставлений вхідний номер і підпис людини, яка цю заяву прийняла. Протягом місяця житлово-експлуатаційне підприємство зобов’язане виконати вимогу споживача або прислати письмову відмову з поясненням її причини.

         4. Найчастіше пошкоджена техніка дуже необхідна у побуті і постраждалі громадяни відразу намагаються її відремонтувати в сервісних центрах, і це правильно. Але якщо ви будете ремонтувати ваші прилади у осіб, які не в змозі видати квитанцію про оплату ремонту і довідку про те, що спричинило такі пошкодження, ви втратите (не отримаєте) можливість відшкодувати заподіяну шкоду (збитки) навіть через судові органи. Крім того звертаємо увагу, на те, що на квитанції та довідці повинні стояти «мокрі» печатки сервісного центру.

         5. Якщо ж ці організації відмовляються у відшкодуванні вам витрат, спори та розбіжності, які не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку. Тому подайте позов до судових органів на ту організацію з чиєї вини заподіяні збитки та яка за договором забезпечує вас електроенергією.

         До документів, що подаються до суду з приводу даного позову, обов’язково повинні додаватися договори, укладені між мешканцями і житлово-експлуатаційним підприємством, без яких добитися рішення на користь споживачів не можливо.

   Отримати компенсацію з житлово-експлуатаційного підприємства буває легше, ніж з енергопостачальної організації. Правда, навряд чи комунальники видадуть її живими грішми - вам запропонують зарахувати її до майбутніх платежів за житлово-комунальні послуги.

         Окрім матеріальної компенсації, ви можете зажадати відшкодування морального збитку - цю суму визначить суд. До розміру збитків можуть бути віднесені й інші витрати пов’язані з підготовкою до суду.

       Інспекція Держенергонагляду звертається до всіх суб’єктів електроенергетики та  споживачів електричної енергії - безпечно експлуатуйте та утримуйте свої внутрішні електромережі та обладнання у належному технічному стані, не залишайте їх увімкнутими без нагляду, не перевищуйте потужність передбачену технічними умовами чи технічними характеристиками електромереж.

         У разі появи підвищеної або зниженої величини напруги, а також різкого її коливання, не чекаючи з’ясування причин, вимкніть від електричної мережі свої електроприлади та зверніться з повідомленням до диспетчерів енергопостачальної організації або житлово-експлуатаційного підприємства.

       Пам’ятайте! Правильна експлуатація електричних установок та приладів - запорука їх надійної, довговічної роботи та вашої безпеки.

 Довідникова інформація для жителів м. Коростеня та Коростенського району про Коростенське відділення інспекції Держенергонагляду у Житомирській області:

 У разі будь-яких проблем з технічним станом мереж та обладнання, якістю електричної енергії та іншого, громадяни можуть звертатись до інспекції, як з питань технічної консультації так і для проведення неупередженого, якісного та компетентного обстеження з метою допомоги у вирішенні технічних, спірних та інших проблемних питань. Всі консультації та розгляд звернень проводяться безкоштовно.

Повна назва

Посилання на офіційний веб-сайт

Адреса електронної пошти

Номер телефону

Керівник

Поштова адреса Дні та

години

прийому

Коростенське відділення інспекції Держенергонагляду у Житомирській області

 den.energy.gov.ua

koros@den-centre.energy.gov.ua

 

(04142) 4-21-05

 

Загоровський Юрій Григорович

11501, м.Коростень, вул.Грушевського, 41

вівторок     з 13:00     до 16:00

 

четвер

з 09:00     до 12:00