ОГОЛОШЕННЯ

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://www.korosten.in.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

http://www.korosten.in.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

http://www.korosten.in.ua/zhitlovo-komunalne-gospodarstvo/mistobuduvannya-ta-arhitektura/shema-ekonomiko-planuvalnogo-zonuvannya-m-korosten/
Анонс подій

/index.php?page=695

http://www.korosten.in.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

https://city.dozor.tech

http://www.prokorosten.net/

http://www.drv.gov.ua
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Розроблений новий «Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Коростень»
10.11.2017

Порядок

залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової  участі  у  розвитку  інфраструктури  міста Коростень

 

  1. 1.     Загальні положення

Цей Порядок розроблено відповідно до Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності” від 17.02.2011 № 3038 з метою стимулювання інвестиційної діяльності, створення сприятливих умов для залучення інвестицій у розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, забезпечення забудови міста у процесі нового будівництва, розширення, реконструкції об’єктів житлово-цивільного, виробничого і невиробничого призначення.

      1.2.У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:

- будівництво – спорудження нових об’єктів громадського, виробничого та іншого комерційного призначення , їх реконструкція, капітальний ремонт, переобладнання, технічне переоснащення;

- об’єкти будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси, комунікації, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури;

 - інженерно-транспортна інфраструктура - комплекс інженерних, транспортних споруд і комунікацій;

- соціальна інфраструктура - об’єкти некомерційного призначення такі, як: установи освіти, охорони здоров’я, соціального забезпечення, спортивні та фізкультурно-оздоровчі установи, установи культури і мистецтва, комунікаційні об’єкти житлово-комунального господарства, мережі постачання електроенергії, газу, тепла, води, та водовідведення, будівлі та споруди, призначені для їх обслуговування, автомобільні дороги, які знаходяться повністю або частково у комунальній власності;

- розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури-нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, капітальний ремонт об’єктів інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;

- замовник - фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) у місті Коростені;

- пайова участь замовника у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Коростеня -  внесок Замовника у розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Коростеня, який полягає у перерахуванні Замовником до місцевого бюджету коштів пайової участі Замовника для забезпечення створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Коростеня (далі пайова участь);

- договір про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Коростеня - договір про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Коростеня, укладений виконавчим комітетом міської ради в особі міського голови із Замовником (далі – Договір);

- розрахунок до договору про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Коростеня - розрахунок  розміру пайової участі, який є невід’ємною частиною Договору про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Коростеня у грошовому виразі на підставі документів, що підтверджують вартість будівництва об’єкта з техніко-економічними показниками (далі Розрахунок);

- будинки житлового фонду соціального призначення - житло всіх форм власності (крім соціальних гуртожитків) житлового фонду соціального призначення, що безоплатно надається громадянам України, які потребують соціального захисту, на підставі договору найму на певний строк;

- доступне житло - житлові будинки (комплекси), квартири, збудовані і ті, що будуються на виконання заходів Державної цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання) доступного житла громадянам на 2010-2017 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2009 року №1249;

- об’єкт самочинного будівництва - житловий будинок, будівля, споруда, інше нерухоме майно, якщо вони збудовані або будуються на земельній ділянці, яка не була відведена для цієї мети та/або з порушеннями чинного законодавства у сфері містобудування;

- проектно-кошторисна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об"ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об’єктів будівництва;

1.3.Дія цього Порядку поширюється на всіх Замовників, незалежно від               форми власності, які здійснюють будівництво на території міста Коростеня, за винятком тих, що перелічені у п.1.4. цього Порядку.

1.3. Кошти замовників не залучаються для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури у разі будівництва:

-         об’єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

    -  будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;

-         будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;

-         індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;

-         об’єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;

-         об’єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;

-         будівництва релігійно-культових споруд;

-         реставрації пам’яток архітектури, історії та культури;

-         будівництва гаражів фізичними особами за умови будівництва  одного гаража;

-         об’єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об’єктів енергетики, зв’язку та дорожнього господарства (крім об’єктів дорожнього сервісу);

-         об’єктів у межах індустріальних парків на замовлення ініціаторів створення індустріальних парків, керуючих компаній індустріальних парків, учасників індустріальних парків

1.4. Граничний розмір коштів замовників, що залучаються для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста не може перевищувати граничні рівні встановлені Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».

1.5. Замовник, у разі будівництва об’єктів які мають суттєве значення для соціально-економічного розвитку міста може бути звільнений від сплати пайової участі, або при розрахунку розміру пайової участі замовнику може бути зменшено відсоток загальної кошторисної вартості будівництва, визначений згідно п.1.5. Порядку відповідним  рішенням міської ради за умови, що таке рішення не призведе до створення окремим суб’єктам господарювання несприятливих чи дискримінаційних умов діяльності порівняно з конкурентами.

1.6. Якщо технічними умовами передбачено необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об’єктів інженерної інфраструктури (крім мереж, призначених для передачі та розподілу електричної енергії, трубопроводів, призначених для розподілу природного газу, транспортування нафти та природного газу) поза межами його земельної ділянки, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту зменшується на суму їх кошторисної вартості, за умови, що такі інженерні мережі та об’єкти передаються у комунальну власність.

     У разі якщо кошторисна вартість будівництва інженерних мереж та/або об’єктів інженерної інфраструктури, (крім мереж , призначених для передачі та розподілу електричної енергії, трубопроводів, призначених для розподілу природного газу, транспортування нафти та природного газу) перевищує розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури міста міська рада може приймати рішення про порядок відшкодування замовнику різниці між здійсненими витратами та розміром пайової участі замовника у  розвитку інфраструктури міста.

 1.7. У разі, якщо до Проектної документації під час будівництва об’єкту будуть внесені зміни щодо збільшення кошторисної вартості будівництва об’єкту містобудування, замовник зобов’язаний сплатити (доплатити) додаткові кошти на пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Коростеня, виходячи зі збільшеної вартості будівництва об’єкту містобудування. ________________________________ .                                                                               1.8.У разі, якщо до проектної документації будуть внесені зміни щодо зменшення кошторисної вартості будівництва об’єкту містобудування, після сплати замовником коштів відповідно до п. 1.5. цього Порядку, надлишково сплачені замовником кошти, йому не повертаються.  

1.9. Кошти, отримані як пайова участь у розвитку інфраструктури міста Коростеня, використовуються для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста згідно з рішенням сесії Коростенської міської ради.

1.10. Забороняється вимагати від Замовника надання будь-яких послуг, у тому числі здійснення будівництва об’єктів та передачі матеріальних або нематеріальних активів (зокрема житлових та нежитлових приміщень, у тому числі шляхом їх викупу), крім випадків, визначених п.1.7.

 

2.Порядок використання коштів пайової участі (внесків) замовників (інвесторів):

2.1. Використання коштів, отриманих як пайова участь  у розвитку інфраструктури міста, вирішується відповідним  рішенням сесії міської ради.

 

3.Фактори, що впливають на розмір пайової участі:

- пріоритетність напрямків інвестування (таблиця 1);

- територіальне розміщення об’єкта будівництва (таблиця 2);

- обсяг інвестицій (таблиця 4);

- збереження та додаткове створення робочих місць (таблиця 3).

 

4. Порядок залучення коштів пайової участі (внесків) замовників (інвесторів)

4.1.  Відділ архітектури,  містобудування та земельних ресурсів  виконавчого комітету Коростенської  міської ради, при видачі містобудівних умов і обмежень замовнику (крім замовників будівництва об’єктів містобудування, зазначених у п.1.4 цього Порядку), передбачає у текстовій частині містобудівних умов і обмежень вимоги щодо пайової участі замовника у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Коростеня, а саме: кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту сплачуються в повному обсязі до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію. _________________________
4.2. Замовник, для визначення розміру пайової участі та укладання договору про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Коростеня, зобов’язаний звернутися з заявою до Центру надання адміністративних послуг м. Коростеня.

4.3 До заяви необхідно додати:

4.3.1. Копію дозвільного документу на виконання робіт.

4.3.2. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, визначеної згідно з державними будівельними нормами (за наявності); техніко-економічні показники (довідка в довільній формі про кількість робочих місць, які створяться коли об’єкт введеться в експлуатацію, якщо це не визначено проектно-кошторисною документацією; довідку в якій економіко-планувальній зоні будується об’єкт (надається відділом у Коростенському районі головного управління Держгеокадастру у Житомирській області).

      Якщо загальна кошторисна вартість будівництва об’єкта не визначена відповідно до  державних будівельних норм, стандартів і правил, вона визначена  по опосередкованій вартості будівництва за 1м2 у відповідності з даними спеціального  уповноваженого центрального державного органу виконавчої влади в галузі будівництва на день укладання договору, без урахування витрат з придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

 

4.3.3. Зведений кошторисний розрахунок будівництва (реконструкції) об’єкту,  
відповідно до проектної документації, за підписами генерального проектувальника та Замовника, скріпленими печатками вказаних осіб, що зберігається в подальшому у відділі архітектури, містобудування та земельних ресурсів.


4.3.4. Копію експертного  висновку по зведеному кошторисному розрахунку вартості будівництва (реконструкції) об’єкту містобудування відповідно до вимог діючого законодавства (за наявності);

 

4.3.5. Розрахунок кошторисної вартісті будівництва (реконструкції) об’єкту,  виконаний в цінових показниках, які діяли більше ніж за 2 роки до моменту укладання договору про сплату пайової участі у розвитку інфраструктури, підлягають приведенню забудовником у відповідність до рівня цін поточного періоду шляхом застосування індексів зміни вартості будівельно-монтажних робіт, визначених Мінрегіонбудом України на відповідні періоди.

 

4.3.6. Правовстановлюючі документи замовника:

а) для юридичних осіб:

- копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб;

- довідку з зазначенням реквізитів юридичної особи, найменування посади та П.І.Б. особи, яка відповідно до статуту чи іншого документу має право на укладення договорів від імені юридичної особи;

б) для фізичних осіб:

- засвідчені підписом  фізичної особи копії паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;

в) для фізичних осіб-підприємців (ФОП):

- копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру  фізичних осіб -   підприємців;

- копія свідоцтва про реєстрацію фізичної особи – підприємця як платника податку.

 

4.4. Адміністратор перевіряє правильність заповнення заяви та повний перелік документів, необхідних для укладення договору згідно затвердженої рішенням виконавчого комітету Коростенської міської ради інформаційної картки. У випадку коли надано не всі необхідні документи, адміністратор надає роз'яснення та повертає документи на доопрацювання.

4.4.1.Адміністратор реєструє пакет документів, видає заявнику опис прийнятих документів. Даний вид послуг виконується протягом 1 робочого дня.

4.4.2.Адміністратор у день реєстрації подачі заяви (або наступного робочого дня) передає заяву міському голові для ознайомлення.  Накладання відповідної резолюції і передача документів адміністратору Центру надання адміністративних послуг в місті Коростені виконується протягом 1 робочого дня.

4.4.3.Після резолюції міського голови адміністратор передає пакет документів для розгляду представнику відділу архітектури, містобудування та земельних ресурсів виконавчого комітету Коростенської міської ради.

4.4.4.Перевірка поданих документів і накладання відповідної резолюції  і передача документів виконавцю (головному спеціалісту відділу архітектури, містобудування та земельних ресурсів) для опрацювання виконується протягом 1 робочого дня.

4.4.5.У разі негативного результату – підготовка листа із зазначенням причин відмови та направлення листа адміністратору центру надання адміністративних послуг для передачі суб’єкту звернення.  У разі позитивного результату - проведення розрахунку розміру пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Коростеня.

4.5. Відділ архітектури, містобудування та земельних ресурсів проводить розрахунок розмірів пайової участі (або готує лист із зазначенням причин відмови у його наданні) протягом восьми  робочих днів та передає адміністратору центру надання адміністративних послуг.

4.5.1.Адміністратор протягом  1 робочого  дня з часу отримання розрахунку передає пакет документів до юридичного відділу.

4.6.Юридичний відділ протягом 3-х робочих днів готує договір про пайову участь замовників у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.

4.6.1.Після підготовки договору про пайову участь замовників у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста юридичний відділ протягом  1 робочого  дня передає договір для підписання міському голові.

4.6.2.Після підписання договору представник юридичного відділу здійснює протягом  1 робочого  дня реєстрацію договору та передає адміністратору ЦНАП.

4.7.Адміністратор ЦНАП в день одержання договору або наступного робочого дня повідомляє заявника щодо можливості отримання адміністративної послуги.

4.8.Підписання замовником, в присутності адміністратора, двох  примірників договору про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Коростеня (у разі згоди з його умовами).  Після підписання  замовником договору, адміністратор  один примірник договору видає суб'єкту звернення, інший повертає до юридичного відділу попередньо знявши ксерокопію договору  із додатком. 

4.9. Договір про пайову участь замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури  міста укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації заяви замовника про укладання договору, але до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.

4.10.Для забезпечення контролю за сплатою пайової участі (внеску) замовників (інвесторів) у розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста адміністратор надає до фінансового управління виконавчого комітету міської ради копію договору із додатком.

4.11.Контроль за надходженням коштів до місцевого бюджету, у терміни визначені договором, здійснюється фінансовим управлінням виконавчого комітету міської ради.

4.12.При недотриманні замовником термінів сплати пайової участі відповідно до договору фінансове управління виконавчого комітету міської ради після переговорів з забудовником  та проведення розрахунку пені інформує юридичний відділ виконавчого комітету міської ради для підготовки вимог щодо сплати пайового внеску та пені за прострочення термінів сплати.

 

5. Визначення розмірів пайової участі (внесків) замовників (інвесторів)

5.1.Розмір пайової участі (внеску) замовників (інвесторів) у розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста визначається за наступною формулою :

 

                                               S = В Х 5%(2%) Х Ку (грн.), де:

 

 - S – розмір пайової участі замовників (інвесторів) об’єктів будівництва.

- В -  загальна кошторисна вартість будівництва (зведений кошторисний розрахунок), або  опосередкована вартість будівництва за 1м2 у відповідності з даними спеціального  уповноваженого центрального державного органа виконавчої влади в галузі будівництва на день укладання договору, без урахування витрат з придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

- 5% - відсоток вартості будівництва об’єкта для нежитлових  будівель та споруд ;

- 2% - відсоток вартості будівництва для житлових  будинків;

Ку – узагальнюючий корегуючий коефіцієнт, який враховує соціально-економічне значення об’єкта для міста. Узагальнюючий корегуючий коефіцієнт розраховується за формулою :

                                                 Ку = Ксе * Кз * Кр* Кі, де:

 

Ксе – коефіцієнт, що враховує соціально-економічну важливість об’єкта (табл.1);

Кз – зональний коефіцієнт, що залежить від територіального розміщення об’єкта ( табл.2);

Кр – коефіцієнт, що враховує кількість збережених та додатково створених робочих місць ( табл.3). ;

Кі – коефіцієнт, що враховує обсяг інвестицій ( табл.4).

 

Таблиця 1.

 

Назва галузі

Коефіцієнт  Ксе

                                              Сфера матеріального виробництва

Високотехнологічне приладобудування

0,8

Машинобудування та металообробка

1,0

Інформаційно-обчислювальне обслуговування

0,8

Харчова та переробна промисловість

0,9

Деревообробна і целюлозно-паперова промисловість

1,1

Зв’язок

1,0

Поліграфічна промисловість

1,0

Транспорт

1,0

Виробництво  будівельних матеріалів

1,0

Скляна і фарфоро-фаянсова промисловість

1,1

Електроенергетика (крім об’єктів комунальної власності)

1,1

Хімічна та нафтохімічна промисловість

           2,0

Матеріально-технічне постачання та збут, заготівля, АЗС

1,5

Інші галузі матеріального виробництва:

1,1

Сфера нематеріального виробництва

Житлове будівництво (крім об’єктів, житлового фонду соціального призначення)

0,7

Інформаційно-обчислювальне обслуговування

0,8

Торговельні центри, магазини, офіси, кафе, бари (будівлі, споруди та комплекси) для обслуговування населення

1,0

Фінансування, кредитування, страхування та банківська справа

1,5

Будівництво  готелів та гаражних кооперативів, другого та наступних   капітальних  гаражів

0,5

Інші галузі нематеріальної сфери (операції з нерухомістю,   будівництво розважальних закладів  та інше)

1,3

 

 

Таблиця 2.

 

Ситуаційний клас

Номер економіко-планувальної зони згідно нормативно - грошової оцінки земель міста

Коефіцієнт Кз

Центр

1,2

        1,2

Середня зона

3,4

1               1

Периферійна зона

5,6,7

         0,9

 

 

Таблиця 3.

 

Кількість створених робочих місць

Коефіцієнт Кр

Понад 100

          0,8

Від 51 до 100

          0,85

Від 11 до 50

          0,9

До 10

          0,95

Не змінюється або не створюється

          1,0

 

Таблиця 4.

 

Обсяг інвестицій, тис. грн.

Коефіцієнт Кі

До 50

         1,2

Від 50 до 250

         1,1

Від 250 до 500

         1,0

Від 500 до 1000

         0,9

Від 1000 до 5000

         0,8

Понад 5000

         0,7

 

6. Порядок та терміни сплати пайової участі (внесків) замовників (інвесторів)

6.1. Термін сплати пайового внеску  встановлюється договором але до прийняття об’єкта в експлуатацію.

 

 

 

 

7. Результат сплати пайової участі (внесків) замовників (інвесторів)

 У разі сплати замовником (інвестором) пайової участі єдиним платежем фінансове управління виконавчого комітету міської ради видає підписану довідку про одержання пайових коштів на створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури.

У разі сплати замовником (інвестором) пайової участі частинами відповідно до графіка, що встановлюється договором, довідка, підписана фінансовим управлінням виконавчого комітету міської ради, про одержання пайових коштів  видається після остаточного розрахунку.        

 

8. Наслідки порушення інвестором (забудовником) умов договору

8.1.У разі несплати або несвоєчасної сплати пайової участі у розвитку інфраструктури міста, передбаченої договором про пайову участь, Замовник несе відповідальність згідно з умовами договору про пайову участь та відповідно до діючого законодавства.

8.2. У разі невиконання Замовником умов договору щодо перерахування в повному обсязі коштів визначених у Розрахунку до договору, виконавчий комітет міської ради здійснює необхідні заходи щодо примусового стягнення вказаних коштів у судовому порядку.

8.3. Це Положення набуває чинності з дня опублікування рішення про його затвердження. У випадку внесення змін в законодавчі акти України, що регулюють питання сплати пайової участі, це Положення продовжує діяти в частині, що не суперечить чинному законодавству.