ОГОЛОШЕННЯ
  • 23 Червня 2014
    Оголошено збір коштів на лікування важко поранених коростенців – учасників АТО Оголошується збір коштів на лікування двох важко поранених учасників антитерористичної операції під Слов'янськом.
  • 4 Липня 2014
    Увага! Нові реквізити картки для збору коштів на лікування Ящука Максима Увага! Нові реквізити картки для збору коштів на лікування Ящука Максима.  Учасник АТО на Сході України Ящук Максим Володимирович, 1991 року народження, був поранений біля Слов'янська в спину. Пошкоджено хребет і внутрішні органи. У результаті важкої травми хребта відмовили ноги. Єдиний син у матері. Мати працює на швейній фабриці в Коростені, сама виховувала сина.  Картковий рахунок ПриватБанк: 5168 7420 1742 4866   Ящук Олена Вікторівна (мама) (098) 410 72 35  Попередня картка мала добовий ліміт на зарахування і багато бажаючих не змогли перерахувати кошти. Максим знаходиться на лікуванні у Головному військово-медичному клінічному ордена Червоної Зірки центрі „Головний військовий клінічний госпіталь” (044) 521-84-13 - довідка    
  • 12 Вересня 2014
    Оголошено збір коштів для пораненого учасника АТО – коростенця Мейнаровича Олега  Оголошується збір коштів на протезування нижньої правої кінцівки та лікування Мейнаровича Олега Миколайовича, 1974 року народження.
  • 6 Січня 2015
    Оформлення та видача паспорта громадянина України здійснюється в центрі надання адміністративних послуг З 5 січня 2015 року через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради надаватимуться послуги Коростенського районного сектору Управління Державної міграційної служби в Житомирській області, зокрема: - оформлення та видача паспорта громадянина України; - оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого.
  • 16 Березня 2015
    ВНИМАНИЮ ВЫНУЖДЕННЫХ ПЕРЕСЕЛЕНЦЕВ ИЗ ЗОНЫ ПРОВЕДЕНИЯ АТО и АР КРЫМ ОБЩЕСТВЕННАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ «ОБЪЕДИНЕНИЕ ВЫНУЖДЕННЫХ ПЕРЕСЕЛЕНЦЕВ ДОНБАССА «ДОБРОТВОР» ПОСТОЯННО ПРОИЗВОДИТ ПРИЕМ НОВЫХ ЧЛЕНОВ ОРГАНИЗАЦИИ
  • 31 Березня 2015
    ДО ВІДОМА ПОТЕРПІЛОГО НАСЕЛЕННЯ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ М.КОРОСТЕНЯ! ДО ВІДОМА ПОТЕРПІЛОГО НАСЕЛЕННЯ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ М.КОРОСТЕНЯ!      НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВІД 10.03.2015 РОКУ №259 ЗАТВЕРДЖЕНІ РОЗМІРИ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ВАРТОСТІ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН, ВІДНЕСЕНИХ ДО КАТЕГОРІЙ 1 І 2 ОСІБ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ НА 2015 РІК ПО ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ І ВСТАНОВЛЕНІ  БЕЗ ЗМІН, ТОБТО ДЛЯ 1 КАТЕГОРІЇ – 283 ГРН., ДЛЯ 2 КАТЕГОРІЇ -141,50 ГРН.
  • 2 Липня 2015
    До уваги мешканців міста! Он-лайн моніторинг міських автобусів! Онлайн моніторинг міських автобусних маршрутів. 
  • 12 Квітня 2016
    Найяскравіші події 2016 року у Коростені Найяскравіші події 2016 року у Коростені
  • 25 Квітня 2016
    КОРОСТЕНСЬКИЙ ВП ГУНП В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ ОГОЛОШУЄ КОНКУРСНИЙ ВІДБІР ОГОЛОШУЄ КОНКУРСНИЙ ВІДБІР КАНДИДАТІВ ДО ВСТУПУ НА НАВЧАННЯ  (ЗА ДЕРЖАВНИМ ЗАМОВЛЕННЯМ) ДО ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
  • 25 Квітня 2016
    До уваги інвалідів міста Коростень! До уваги інвалідів міста Коростень!            Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету  Коростенської міської ради інформує, що 29.04.2016 року об          11 годині (п’ятниця) в приміщенні КУ ТЦСО (надання соціальних послуг)   м. Коростень відбудеться нарада по питанню обговорення створення в нашому місті реабілітаційного центру для дорослих інвалідів від загального захворювання та захворювання яких пов’язано з наслідками травм хребта та спинного мозку.          Для обговорення запрошуються представники організацій, підприємств, установ, громадські об’єднання та громада міста.          Довідки за телефоном: 4-79-20.
  • 2 Липня 2016
    РЕАБІЛІТАЦІЯ УЧАСНИКІВ АТО В 2016 РОЦІ РЕАБІЛІТАЦІЯ УЧАСНИКІВ АТО В 2016 РОЦІ
  • 21 Липня 2016
    Мікро-гранти в рамках проекту «Молодь та ГО: назустріч сталому розвитку» Екоклуб оголошує конкурс на отримання мікрогрантів 
  • 21 Липня 2016
    Міні-гранти для роботи наставника з дитиною героя АТО Програма наставництва "Старший брат"
  • 10 Серпня 2016
    Оголошено прийом заявок на здобуття щорічної премії Президента України Держкомтелерадіо оголошує прийом заявок для участі в конкурсі на здобуття щорічної премії Президента України «Українська книжка року».
  • 12 Серпня 2016
    Електронне декларування стартує 15 серпня 2016 року Урядом повідомлено, що обов’язкове електронне декларування майна та коштів державних службовців, як і заплановано, стартує 15 серпня 2016 року.
  • 6 Жовтня 2016
    Реєстрація місця проживання. Питання – Відповідь. Відділ реєстрації місця проживання надає  відповіді на часті питання щодо процедури реєстрації місця проживання!
  • 26 Жовтня 2016
    24.11.2016 року відбудеться 10 сесія Коростенської міської ради VII скликання Пленарне засідання 10 сесії відбудеться 24 листопада 2016 року о 10-й годині в залі засідань міської ради.  
  • 16 Листопада 2016
    Графік проведення засідань постійних комісій Коростенської міської ради у листопаді 2016 року Графік проведення засідань постійних комісій Коростенської міської ради  у листопаді 2016 року
  • 18 Листопада 2016
    Зустріч з представниками Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти 23 листопада о 14 год. в Палаці культури ім.. Т.Г. Шевченка відбудеться зустріч з представниками Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти.
  • 20 Листопада 2016
    ПРОВЕДЕННЯ 19.12.16 р. ПОВТОРНИХ ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГІВ У ФОРМІ АУКЦІОНУ З ПРОДАЖУ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК У ВЛАСНІСТЬ ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ 19.12.16 р.  ПОВТОРНИХ ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГІВ У ФОРМІ АУКЦІОНУ  З ПРОДАЖУ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК У ВЛАСНІСТЬ Організатор земельних торгів: Коростенська міська рада Виконавець земельних торгів: ПП «Фірма «СОМГІЗ»,79012, м.Львів, вул.Сахарова,46. Характеристика лоту № 01: земельна ділянка несільськогосподарського призначення, що розташована за адресою: Житомирська область, м.Коростень, вул. Б.Хмельницького, 6-в; кадастровий номер: 1810700000:02:025:0046; площа: 2,4000 га; категорія земель - землі житлової та громадської забудови; цільове призначення – для будівництва та обслуговування будівель торгівлі. Стартова ціна продажу земельної ділянки у власність – 1485000,00грн.  без ПДВ.              Гарантійний внесок – 74250,00грн., без ПДВ Характеристика лоту № 02: земельна ділянка несільськогосподарського призначення, що розташована за адресою: Житомирська область, м.Коростень, вул. Грушевського, 102-г; кадастровий номер: 1810700000:02:021:0497; площа: 0,9801 га; категорія земель - землі житлової та громадської забудови; цільове призначення – для будівництва та обслуговування будівель торгівлі. Стартова ціна продажу земельної ділянки у власність – 745000,00грн., без ПДВ. Гарантійний внесок – 37250,00грн., без ПДВ Характеристика лоту № 03: земельна ділянка несільськогосподарського призначення, що розташована за адресою: Житомирська область, м.Коростень, вул. Жовтнева, 11-л; кадастровий номер: 1810700000:02:025:0047; площа: 5,9000 га; категорія земель - землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення; цільове призначення – для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Стартова ціна продажу земельної ділянки у власність – 1725000,00грн., без ПДВ.             Гарантійний внесок – 86250,00грн., без ПДВ Характеристика лоту № 04: земельна ділянка несільськогосподарського призначення, що розташована за адресою: Житомирська область, м.Коростень, вул. Жовтнева, 11-м; кадастровий номер: 1810700000:02:038:0040; площа: 3,5641 га; категорія земель - землі житлової та громадської забудови; цільове призначення – для будівництва та обслуговування будівель торгівлі. Стартова ціна продажу земельної ділянки у власність – 1800000,00грн., без ПДВ.             Гарантійний внесок – 90000,00грн., без ПДВ Характеристика лоту № 05: земельна ділянка несільськогосподарського призначення, що розташована за адресою: Житомирська область, м.Коростень, вул. Жовтнева, 11-Н; кадастровий номер: 1810700000:01:011:0051; площа: 0,5000 га; категорія земель - землі житлової та громадської забудови; цільове призначення – для будівництва та обслуговування будівель торгівлі. Стартова ціна продажу земельної ділянки у власність – 405000,00грн., без ПДВ.             Гарантійний внесок – 20250,00грн., без ПДВ Характеристика лоту № 06: земельна ділянка несільськогосподарського призначення, що розташована за адресою: Житомирська область, м.Коростень, вул. Жовтнева, 52-Е; кадастровий номер: 1810700000:01:012:0110; площа: 0,6000 га; категорія земель - землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення; цільове призначення – для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Стартова ціна продажу земельної ділянки у власність – 210000,00грн., без ПДВ.             Гарантійний внесок – 10500,00 грн., без ПДВ Характеристика лоту № 07: земельна ділянка несільськогосподарського призначення, що розташована за адресою: Житомирська область, м.Коростень, вул. Залізнична, 4-в; кадастровий номер: 1810700000:02:038:0041; площа: 2,3000 га; категорія земель - землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення; цільове призначення – для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Стартова ціна продажу земельної ділянки у власність – 660000,00грн., без ПДВ. Гарантійний внесок – 33000,00грн., без ПДВ Характеристика лоту № 08: земельна ділянка несільськогосподарського призначення, що розташована за адресою: Житомирська область, м.Коростень, вул. Котовського, 48-а; кадастровий номер: 1822384400:10:000:0065; площа: 1,2000 га; категорія земель - землі житлової та громадської забудови; цільове призначення – для будівництва та обслуговування будівель торгівлі. Стартова ціна продажу земельної ділянки у власність – 885000,00грн., без ПДВ.             Гарантійний внесок – 44250,00грн., без ПДВ  Містобудівні умови та обмеження для лотів №№1-8: Забудовнику до початку проектування забезпечити виготовлення детального плану прилеглої території. Обмеження (обтяження) у використанні земельної ділянки не зареєстровані. Використовувати земельну ділянку виключно за цільовим призначенням. Характеристика лоту № 09: земельна ділянка несільськогосподарського призначення, що розташована за адресою: Житомирська область, м.Коростень, вул. Грушевського, 102-б; кадастровий номер: 1810700000:02:021:0434; площа: 0,0460 га; категорія земель - землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення; цільове призначення – для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства. Стартова ціна продажу земельної ділянки у власність – 30000,00грн., без ПДВ.             Гарантійний внесок – 1500грн.00коп., без ПДВ  Містобудівні умови та обмеження: В зоні дії сервітуту (використання земельної ділянки для прокладки та ремонту лінійних інженерних споруд) -0,0040 га. Використовувати земельну ділянку виключно за цільовим призначенням згідно із затвердженим генеральним планом та детальним планом території. Обмеження (обтяження) у використанні земельної ділянки не зареєстровані.   Порядок оформлення результатів торгів та умови продажу: Протокол земельних торгів підписується Переможцем, Ліцитатором та Організатором земельних торгів або його представником негайно після закінчення торгів за лотом та затверджується Організатором земельних торгів.  Договір купівлі-продажу земельної ділянки між Коростенською міською радою Житомирської області та Переможцем торгів укласти безпосередньо в день проведення торгів, який підлягає обов'язковому нотаріальному посвідченню. З  одруженою фізичною особою договір купівлі-продажу укладається при умові подання Переможцем торгів до укладення договору купівлі-продажу нотаріально засвідченої згоди другого з подружжя, згідно з ст.65 Сімейного кодексу України.  Ціну продажу земельної ділянки, право власності якої набуто на земельних торгах у формі аукціону, сплатити переможцю торгів не пізніше 3 (трьох) банківських днів з дня укладання договору купівлі-продажу. Право власності на земельну ділянку, набуте за результатами проведення земельних торгів у формі аукціону, підлягає державній реєстрації в порядку визначеному законом. Відповідно до п.31 ст.137 Земельного кодексу України та Рішення №287 сьомої сесії VІІ-го скликання Коростенської міської ради Житомирської області «Про затвердження переліку земельних ділянок, експертної грошової оцінки та умов проведення земельних торгів у формі аукціону» від 23.06.2016р на переможця земельних торгів покладається зобов’язання відшкодувати витрати Організатора по виготовленню проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та звіту про експертну грошову оцінку земельної ділянки та оплатити винагороду Виконавцеві земельних торгів в розмірі 5 відсотків ціни, за якою здійснюється купівля-продаж земельної ділянки, але не більше як 2000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.        6. Переможцю земельних торгів, який відмовиться від підписання протоколу аукціону, укладання договору купівлі-продажу земельної ділянки, повного розрахунку за придбаний лот в терміни, визначені чинним законодавством та умовами договору, гарантійний внесок не повертається, результати торгів анульовуються, сам покупець до наступних торгів не допускається, а кошти в розмірі продажної ціни, що склалася за результатами торгів стягуються з Переможця торгів, як неустойка (ст.549 ЦКУ) в судовому порядку згідно чинного законодавства. Для участі в земельних торгах необхідно: Сплатити з рахунку, відкритого в банку : реєстраційний внесок – 725,00грн. в т.ч. ПДВ 20% на рахунок ПП “Фірма “СОМГІЗ” р/р26004000001347 у ПАТ “ВіЕс Банк»”, МФО 325213, ЄДРПОУ 20810095; призначення платежу: «Реєстраційний внесок в т.ч. ПДВ 20%». гарантійний внесок на рахунок ПП “Фірма “СОМГІЗ” р/р26000000013209 у ПАТ “ВіЕс Банк»”, МФО 325213, ЄДРПОУ 20810095; призначення платежу: «Гарантійний внесок без ПДВ». Оформити та подати заяву з необхідною інформацією та підтверджуючими документами, а також з документами, що підтверджують сплату реєстраційних та гарантійних внесків, Виконавцю торгів за адресою Житомирської філії №06 ПП «Фірма СОМГІЗ»:10014, м.Житомир, вул.Рильського,9, оф.323, (відповідальна особа – Столбова Інна Валеріївна), телефон для довідок: +380959349868, години прийому заяв на участь в земельних торгах: у робочі дні з 09.00. год. до 13.00.год., або за адресою головного офісу ПП «Фірма СОМГІЗ»: м.Львів, вул.Сахарова,46, (відповідальна особа – Цифуляк Оксана Іванівна), телефон для довідок: (032)244-30-92, +380961315421, години прийому заяв на участь в земельних торгах: у робочі дні з 12.30. год. до 16.30.год., у п'ятницю - з 12.30год. до 14.30.год. Укласти договір про умови участі в земельних торгах у формі аукціону з Виконавцем земельних торгів в редакції Виконавця Земельні торги у формі аукціону призначено на 19 грудня 2016р. Прийом заяв закінчується за три робочі дні до проведення земельних торгів. Останній день прийому заяв – 13.12.2016р. до 13 год.00хв. Місце проведення торгів: Житомирська область, м. Коростень, вул.Грушевського, буд.22, зал засідань виконавчого комітету Коростенської міської ради. Початок торгів о 13.00 год. Реєстрація учасників земельних торгів в день проведення з 10-00 год. до 12-40 год. за адресою: м. Коростень, вул.Грушевського, буд.22, зал засідань виконавчого комітету Коростенської міської ради.            З питань детального ознайомлення з технічною документацією на земельну ділянку звертатись у Житомирську філію №06 ПП «Фірма «СОМГІЗ»  в робочі дні з 09.00. до 13.00.год. за адресою: м.Житомир, вул.Рильського,9, оф.323, тел.(095)9349868.                                                                                                                                                                         
  • 24 Листопада 2016
    Громадське обговорення  10 грудня 2016 року в Коростенському міському палаці культури ім. Т.Г. Шевченка, з 11:00 до 13:00 години відбудеться обговорення проблеми безпритульних тварин.
  • 1 Грудня 2016
    Графік проведення звітів депутатів Коростенської міської ради VII скликання перед виборцями у грудні 2016р Згідно  статті 16 Закону України „Про статус депутатів місцевих рад” на 10 сесії  Коростенської міської ради VII  скликання  від 24.11.16р. прийняте рішення «Про проведення  звітів депутатів Коростенської міської ради VII скликання перед виборцями за 2016 рік», яким встановлений орієнтовний строк звітування депутатів перед виборцями -  грудень 2016 - січень 2017 року.
  • 6 Грудня 2016
    XI Фестиваль польської колядки в Коростені 17 грудня 2016р. о 14.00 год. в Палаці культури ім. Т.Г.Шевченка відбудеться XI Фестиваль польської колядки на Житомирщині, в якому братимуть участь творчі колективи польської громади області.
  • 9 Грудня 2016
    Обережно, ожеледиця! Ранок 8 грудня неприємно здивував коростенців - невеликий дощ у мінусову температуру перетворив дороги на «природні» ковзанки.
  • 13 Грудня 2016
    Графік проведення засідань постійних комісій Коростенської міської ради у грудні місяці 2016 року Графік проведення засідань постійних комісій Коростенської міської ради у грудні місяці 2016 року.  
  • 13 Грудня 2016
    14 грудня - День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 14 грудня 2016 року о 12:00 відбудеться покладання квітів до пам'ятного знаку Чорнобильської трагедії з нагоди Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. 
  • 13 Грудня 2016
    План проведення новорічних та різдвяних свят у місті Коростені План проведення новорічних та різдвяних свят
  • 28 Грудня 2016
    Запрошуємо на новорічні заходи! 29 грудня в місті Коростені відбудеться ряд заходів
  • 4 Січня 2017
    Увага! Зміна в розкладі руху маршруту №2 "Залізничний вокзал - Пашини" Увага! Зміна в розкладі руху маршруту №2 "Залізничний вокзал - Пашини" 
  • 5 Січня 2017
    Вечір колядок 9 січня о 14 годині в міському Палаці культури ім.. Т.Г. Шевченка відбудеться концерт «Різдвяні зустрічі».
  • 20 Січня 2017
    Заходи з нагоди відзначення Дня Соборності України 22 січня 2017 року о 13.00 год. в центральній бібліотеці ім. М. Островського з нагоди відзначення в місті 98-ї річниці проголошення Акта злуки УНР і ЗУНР, Дня Соборності України відбудеться історико-патріотичний екскурс «Соборності славетна мить, що поєднала Україну».
  • 23 Січня 2017
    23 лютого 2017 року - 12 сесія Коростенської міської ради VII скликання Пленарне засідання 12 сесії відбудеться 23 лютого 2017 року о 10-й годині в залі засідань міської ради. 
  • 23 Січня 2017
    Запрошуємо на службу в поліцію Головне управління Національної поліції в Житомирській області проводить конкурс на заміщення вакантних посад слідчих та оперуповноважених у територіальних підрозділах Головного управління Національної поліції в Житомирській області.
  • 25 Січня 2017
    День пам’яті жертв Голокосту 27 січня 2017 року о 12.00 год. з нагоди відзначення Дня пам’яті жертв Голокосту відбудеться покладання квітів до пам’ятника жертвам нацизму, розташованому по вул. Гастелло. Запрошуємо долучитись до заходу всіх небайдужих.
  • 30 Січня 2017
    До уваги суб’єктів господарювання! Хочете прийняти участь у виставково-ярмаркових заходах в Україні? Дивіться тут
  • 1 Лютого 2017
    Комплексний масаж для учасників АТО                  Комплексний масаж для учасників АТО
  • 8 Лютого 2017
    30-річний ювілей міської організації ветеранів 10 лютого 2017 року о 12.00 год. в міському Палаці культури ім. Т.Шевченка
  • 14 Лютого 2017
    Графік проведення засідань постійних комісій Коростенської міської ради у лютому 2017 року  Графік проведення засідань постійних комісій Коростенської міської ради у лютому місяці 2017 року.  
  • 14 Лютого 2017
    Оголошується набір кандидатів у присяжні для кримінального провадження у Коростенському міськрайонному суді Відповідно до подання Територіального управління Державної судової  адміністрації України в Житомирській області, оголошується набір кандидатів у присяжні для кримінального провадження у Коростенському міськрайонному суді.
  • 14 Лютого 2017
    Увага конкурс! Коростенська міська рада оголошує конкурс на розробку дизайну енергетичного логотипу (бренду) міста Коростеня.
  • 20 Лютого 2017
    До уваги коростенців! 21 лютого 2017 року о 19 год. на Коростень ТБ відбудеться прямий ефір з міським головою Володимиром Москаленком.
  • 1 Березня 2017
    5 квітня 2017 року відбудеться 13 сесія Коростенської міської ради VII скликання Пленарне засідання 13 сесії відбудеться 05 квітня 2017 року о 10-й годині в залі засідань міської ради. 
  • 3 Березня 2017
    Запрошуємо на святковий концерт з нагоди Міжнародного жіночого дня 8 березня Запрошуємо на святковий концерт з нагоди Міжнародного жіночого дня 8 березня
  • 15 Березня 2017
  • 16 Березня 2017
    Cемінар з питань застосування діючого законодавства з праці, пенсійного та податкового законодавства, впровадження комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва. 28 березня 2017р. о 10.00 у великому залі виконавчого комітету Коростенської міської ради  (Грушевського, 22) відбудеться  безкоштовний інформаційно-консультаційний семінар з питань застосування діючого законодавства з праці, пенсійного та податкового законодавства, впровадження комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва. Запрошуються керівники та бухгалтери підприємств, установ та організацій міста.
  • 21 Березня 2017
    Компенсація по твердому паливу Компенсація по твердому паливу
  • 23 Березня 2017
    Звітний концерт Школи мистецтв ім. А. Білошицького 25 березня о 13 годині в Палаці культури ім. Т. Шевченка відбудеться звітний концерт Школи мистецтв ім..А. Білошицького.
  • 22 Березня 2017
    Обговорення проекту Порядку здійснення допорогових закупівель в місті Коростені. До уваги суб’єктів підприємницької діяльності, керівників бюджетних та комунальних організацій міста. 27 березня 2017 року о 16-00 год. в конференц-залі міськвиконкому (м.Коростень, вул.Грушевського, 22), відбудеться обговорення проекту рішення Коростенської міської ради «Про затвердження Порядку про здійснення допорогових закупівель в місті Коростені». Проект рішення для ознайомлення громадськості розміщений на офіційній Інтернет-сторінці міста www.korosten.in.uaв розділі «Регуляторна політика» - «Проекти регуляторних актів». За додатковою інформацією звергатися до управління економіки виконавчого комітету (каб. 37) або по телефону 4-10-20. Запрошуємо до обговорення. 
  • 28 Березня 2017
    Графік проведення засідань постійних комісій Коростенської міської ради у березні місяці 2017 року. Графік проведення засідань постійних комісій Коростенської міської ради у березні місяці 2017 року.
  • 29 Березня 2017
    Рішеннями виконавчого комітету Коростенської міської ради в 2017 році були надані дозволи на розробку детальних планів території Рішеннями виконавчого комітету Коростенської міської ради в 2017 році були надані дозволи на розробку детальних планів території
  • 31 Березня 2017
    Зміни до Положення "Про впорядкування умов оренди комунального майна в місті Коростені" В травні 2017 року на розгляд сесії Коростенської міської ради буде винесено проект рішення „Про внесення змін до Положення „Про впорядкування умов оренди комунального майна в місті Коростені”, затвердженого рішенням сесії Коростенської міської ради від 28.08.14р.  № 1561 та аналіз регуляторного впливу.
  • 5 Квітня 2017
    07.04.2017 р. о 15.00 у великому залі виконавчого комітету по вулиці Грушевського, 22 відбудуться громадські слухання по розгляду проектів детальних планів територій 07.04.2017 р. о 15.00 у великому залі виконавчого комітету по вулиці Грушевського, 22 відбудуться  громадські слухання по розгляду проектів детальних планів територій.
  • 12 Квітня 2017
    Участь України в "Експо-2017"  Участь України в "Експо-2017"
  • 13 Квітня 2017
    До уваги мешканців міста! 13.04.2017 р. закрито залізничний переїзд! До уваги мешканців міста! 13.04.2017 р. закрито залізничний переїзд!
  • 19 Квітня 2017
    18 травня 2017 року відбудеться 14 сесія Коростенської міської ради VII скликання Відповідно до розпорядження міського голови від 11.04.2017р.№106 скликається 14 сесія міської ради VІІ скликання.
  • 7 Квітня 2017
    Акція «Топ-10 кращих місць Коростеня»! Запрошуємо визначити 10 найцікавіших і найяскравіших культурних місць нашого міста, якими ми пишаємося і про які варто всім знати.
  • 25 Квітня 2017
    Запрошуємо вас взяти участь у фестивалі «Родина-фест» Шановні коростенці, які прожили 50-55 років у подружньому житті станом на 2017 рік !
  • 28 Квітня 2017
    15.05.2017 р. о 15год. відбудуться громадські слухання 15.05.2017 р. о 1500 відбудуться громадські слухання

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://www.korosten.in.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/
https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live
Анонс подій

/index.php?page=695

http://www.korosten.in.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

https://city.dozor.tech

http://www.prokorosten.net/

http://www.drv.gov.ua
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Порядок прийняття регуляторних актів

Порядок прийняття регуляторних актів згідно вимог

Закону України   «Про засади державної регуляторної політики

у сфері господарської діяльності»

 

Перед тим, як починати розробку проекту регуляторного акту, необхідно переконатись, що він включений до Плану діяльності Коростенської міської ради та її виконавчого комітету з підготовки проектів регуляторних актів на 2009 рік.  Якщо даний проект не включено до Плану, то необхідно підготувати лист на ім’я начальника юридичного відділу наступного змісту:

 

«Прошу Вас внести доповнення (або зміни) до Плану діяльності Коростенської міської ради та її виконавчого комітету з підготовки проектів регуляторних актів на 2009 рік згідно таблиці:

Вид проекту

Назва

проекту

Ціль

прийняття

Строк підготовки проекту

Орган, або підрозділ відповідальний за розробку

 регуляторних актів

Рішення  міської ради (виконавчого комітету)

 

 

Вказати місяці

 

 

Зміни або доповнення до Плану будуть внесені на черговому засіданні міської ради та надруковані в газеті «Іскоростень».

Друкувати повідомлення про оприлюднення можна не раніше оголошення про внесення зміни або доповнення до Плану.

З Планом можна ознайомитись на сайті міста в блоці «Органи влади» в розділі «Регуляторна політика».

 

1.      Підготовка проекту регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу

Розробник проекту регуляторного акта при підготовці аналізу регуляторного впливу повинен:

-        визначити та проаналізувати проблему, яку пропонується розв'язати шляхом державного регулювання господарських відносин, а також оцінити важливість цієї проблеми;

-        обґрунтувати, чому визначена проблема не може бути розв'язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання;

-        обґрунтувати, чому визначена проблема не може бути розв'язана за допомогою діючих регуляторних актів, та розглянути можливість внесення змін до них;

-        визначити очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акту, у тому числі здійснити розрахунок очікуваних витрат та вигод суб'єктів господарювання, громадян та міськоїради внаслідок дії регуляторного акта;

-        визначити цілі місьцевого регулювання;

-        визначити та оцінити усі прийнятні альтернативні способи досягнення встановлених цілей, у тому числі ті з них, які не передбачають безпосереднього державного регулювання господарських відносин;

-        аргументувати переваги обраного способу досягнення встановлених цілей;

-        описати механізми і заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта;

-        обґрунтувати можливість досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта;

-        обґрунтовано довести, що досягнення запропонованим регуляторним актом встановлених цілей є можливим з найменшими витратами для суб'єктів господарювання, громадян та держави;

-        обґрунтовано довести, що вигоди, які виникатимуть внаслідок дії запропонованого регуляторного акта, виправдовують відповідні витрати у випадку, якщо витрати та/або вигоди не можуть бути кількісно визначені;

-        оцінити можливість впровадження та виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи державної влади, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги;

-        оцінити ризик впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта;

-        обґрунтувати запропонований строк чинності регуляторного акта;

-        визначити показники результативності регуляторного акта;

-        визначити заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття.

 

Обов'язковими показниками результативності регуляторного акта повинні бути:

-         розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта;

-         кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;

-         розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта;

-         рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта.

Якщо проект регуляторного акту одночасно містить норми, що регулюють господарські відносини або адміністративні відносини між регуляторними органами чи іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання, та норми, що регулюють інші суспільні відносини, а також індивідуально-конкретні приписи, то аналіз регуляторного впливу готується лише щодо норм, які регулюють господарські відносини або адміністративні відносини між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання.

Аналіз підписується керівником регуляторного органу (міським головою).

 

2.      Опублікування повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта в газеті «Іскоростень».

Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта повинно містити:

-                   стислий виклад змісту проекту;

-                   поштову та електронну, за її наявності, адресу розробника проекту до яких за ініціативою розробника надсилаються зауваження та пропозиції;

-                   інформацію про спосіб оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу (назва друкованого засобу масової інформації та/або адреса сторінки в мережі Інтернет, де опубліковано чи розміщено проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу).

-                   інформацію про строк, протягом якого приймаються зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань (від 1 до 3 місяців з дня опублікування проекту та аналізу);

-                   інформацію про спосіб надання фізичними та юридичними особами, їх об'єднаннями зауважень та пропозицій.

Строк, протягом якого від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань приймаються зауваження та пропозиції, встановлюється розробником проекту регуляторного акта і згідно Закону не може бути меншим ніж 1 місяць та більшим ніж 3 місяці з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу.

 

3.      Оприлюднення самого регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу

Проект регуляторного акта та аналіз його регуляторного впливу згідно ЗУ оприлюднюється не пізніше п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про оприлюднення. Для того, щоб не  порушувати дану вимогу Закону, пропонуємо в повідомленні про оприлюднення додатково вказувати, що проект та аналіз будуть також розміщені «дата не пізніше п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про оприлюднення» на міській Інтернет-сторінці www.korosten.in.ua в розділі «Проекти регуляторних актів» та відповідно їх розмістити.

Усі зауваження і пропозиції щодо проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу, одержані протягом встановленого строку, підлягають обов'язковому розгляду розробником цього проекту. За результатами цього розгляду розробник проекту регуляторного акта повністю чи частково враховує одержані зауваження і пропозиції або мотивовано їх відхиляє. Але законодавство регулює лише письмові звернення згідно Закону України «Про звернення громадян»; звернення через Інтернет та електронні адреси законодавством не регулюються.

 

4. Обговорення проекту регуляторного акту

Оприлюднення проекту регуляторного акта з метою одержання зауважень і пропозицій не може бути перешкодою для проведення громадських слухань та будь-яких інших форм відкритих обговорень цього проекту регуляторного акта.

Форми громадських обговорень: громадські слухання, круглі столи, конференції, семінари, форуми, збори, організація громадських приймалень тощо

У разі проведення громадських обговорень розміщується оголошення в ЗМІ, на Інтернет – сторінці, розсилаються запрошення. В оголошенні, не залежно від способу інформування) зазначається така інформація: дата та місце проведення обговорення, тема, перелік питань та проблем, що будуть обговорюватись, ПІБ відповідальної особи за проведення обговорення та її контактний телефон.

Офіційний результат громадських обговорень – протокол. Після проведення обговорень готується та публікується повідомлення про результати обговорення.

 

5. Базове відстеження результативності регуляторного акта

Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до дня набрання чинності цим регуляторним актом або набрання чинності більшістю його положень. Якщо для визначення значень показників результативності регуляторного акта використовуються виключно статистичні дані, базове відстеження результативності може бути здійснене після набрання чинності цим регуляторним актом або набрання чинності більшістю його положень, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.

Для відстеження результативності регуляторних актів можуть бути використані статистичні дані та дані наукових досліджень і соціологічних опитувань.

У звіті про результати відстеження зазначаються:

-        вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер (у разі базового відстеження дата прийняття і номер акта не зазначаються);

-        назва виконавця заходів з відстеження;

-        цілі прийняття акта;

-        строк виконання заходів з відстеження*;

-        тип відстеження (базове, повторне або періодичне);

-        методи одержання результатів відстеження;

-        дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних;

-        кількісні та якісні значення показників результативності акта;

-        оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

*Рішення регуляторного органу про строк, після якого чи до якого починається повторне відстеження результативності регуляторного акта (через рік з дня набрання актом чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності; у випадку якщо термін дії акту менше 1 року встановлюється термін менше 1 року, але не пізніше чим за 3 місяці до кінця терміну дії акту) визначається в самому регуляторному акті або в іншому акті цього регуляторного органу (тобто звіті).

Строк виконання заходів з відстеження результативності регуляторного акта не може бути більшим ніж сорок п'ять робочих днів.

 

Звіт про відстеження підписується керівником регуляторного органу (міським головою).

Звіт подається до постійної комісії міської ради з питань промисловості, комунальної власності, приватизації, транспорту та зв’язку, підприємницької діяльності та торгівлі, реалізації регуляторної політики.

 

6. Прийняття регуляторного акту

Після проходження процедури оприлюднення проект регуляторного акту з підписаними аналізом та звітом подається на розгляд регуляторному органу (міській раді або виконавчому комітету).

Після прийняття регуляторний акт та базовий звіт про результати відстеження в термін не пізніше 10 днів друкується в газеті «Іскоростень» та на міській Інтернет-сторінці.

Можливе друкування акту не в повному обсязі, але потрібно обов’язково зазначити в статті, що повна версія акту розміщена на міській Інтернет-сторінці www.korosten.in.ua в розділі «Проекти регуляторних актів».

 

7. Проведення повторного та періодичного відстеження результативності прийнятого акту

Для відстеження результативності регуляторних актів можуть бути використані статистичні дані та дані наукових досліджень і соціологічних опитувань.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється через рік з дня набрання ним чинності або набрання чинності більшістю його положень, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом або більшістю його положень, якщо рішенням регуляторного органу, який прийняв цей регуляторний акт, не встановлено більш ранній строк.

Періодичне відстеження здійснюється раз на три роки починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження, в тому числі у разі, коли дію акта, прийнятого на визначений строк, було продовжено з метою оцінки ступеня досягнення актом визначених цілей. Установлені кількісні та якісні значення показників результативності акта порівнюються із значеннями аналогічних показників, що встановлені під час повторного відстеження.

Якщо строк дії регуляторного акта, встановлений при його прийнятті, є меншим ніж один рік, періодичні відстеження його результативності не здійснюються, а повторне відстеження результативності здійснюється за три місяці до дня закінчення визначеного строку, якщо інше не встановлено рішенням регуляторного органу, який прийняв цей акт, але не пізніше дня закінчення визначеного строку. У разі якщо продовжується дія регуляторного акта, який було прийнято на визначений строк, що є меншим ніж один рік, періодичні відстеження результативності цього регуляторного акта здійснюються у строки, встановлені для періодичного відстеження.

Рішення регуляторного органу про строк, після якого чи до якого починається повторне відстеження результативності регуляторного акта, визначається в самому регуляторному акті або в іншому акті цього регуляторного органу (тобто звіті).

Виконання заходів з відстеження результативності регуляторного акта забезпечується регуляторним органом, який прийняв цей акт, якщо інше не встановлено цим Законом.

Строк виконання заходів з відстеження результативності регуляторного акта не може бути більшим ніж сорок п'ять робочих днів.

Регуляторний орган, який прийняв відповідний акт, якщо інше не встановлено цим Законом, готує звіт про відстеження результативності цього регуляторного акта та не пізніш як у десятиденний строк з дня підписання цього звіту оприлюднює його в газеті «Іскоростень».  

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 11 березня 2004 р. N 308 

 

МЕТОДИКА

проведення аналізу впливу регуляторного акта

 

1. Ця Методика встановлює вимоги до проведення аналізу впливу регуляторного акта (далі - аналіз), проект якого розроблений регуляторним органом. Аналіз проводиться до оприлюднення проекту акта. Вимоги цієї Методики не поширюються на проекти регуляторних актів, розроблювані Національним банком.

 

2. У разі коли проект регуляторного акта (далі - проект) одночасно містить норми, що регулюють господарські або адміністративні відносини між регуляторними органами чи іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання, і норми, що регулюють інші суспільні відносини, а також конкретні приписи, проведення аналізу здійснюється лише стосовно норм, які регулюють господарські або адміністративні відносини між зазначеними органами та суб'єктами.

 

3. У процесі проведення аналізу:

-        визначається проблема, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання;

-        визначаються цілі державного регулювання;

-        визначаються та оцінюються усі прийнятні альтернативні способи досягнення зазначених цілей, наводяться аргументи щодо переваги обраного способу;

-        описуються механізм, який пропонується застосувати для розв'язання проблеми, і відповідні заходи;

-        обґрунтовуються можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта;

-        визначаються очікувані результати прийняття акта;

-        обґрунтовується запропонований строк дії акта (у разі обмеження цього строку);

-        визначаються показники результативності акта;

-        визначаються заходи, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.

4. При визначенні проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання, зазначаються причини та умови виникнення проблеми; обґрунтування неможливості її розв'язання за допомогою ринкових механізмів або чинних регуляторних актів; суб'єкти, на яких проблема справляє негативний вплив.

5. При визначенні та оцінці усіх прийнятних альтернативних способів досягнення цілей державного регулювання наводяться не менше ніж два можливих способи; оцінка кожного із способів; причини відмови від застосування альтернативних способів розв'язання проблеми; аргументи щодо переваги обраного способу.

6. В описі механізму, який пропонується застосувати для розв'язання проблеми, і відповідних заходів наводяться основні принципи і способи досягнення цілей державного регулювання та визначається ступінь їх ефективності.

7. При обґрунтуванні можливості досягнення цілей у разі прийняття регуляторного акта наводиться оцінка впливу зовнішніх факторів на дію акта з визначенням та порівнянням позитивних і негативних обставин, які можуть впливати на виконання вимог акта; оцінка можливості впровадження та виконання вимог акта органами державної влади і органами місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами; характеристика механізму повної або часткової компенсації можливої шкоди у разі настання очікуваних наслідків дії акта; а також зазначається періодичність здійснення державного контролю та нагляду за додержанням вимог акта.

8. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта провадиться із застосуванням методу аналізу вигод та витрат у простій (перелік очікуваних позитивних та негативних факторів) або складній (із застосуванням різноманітних економічних моделей) формі.

Для проведення аналізу вигод та витрат установлюється певний період. Розмір кожної вигоди та витрати обчислюється з використанням статистичних даних, даних наукових досліджень та опитувань, а також даних, одержаних з інших джерел. На підставі обчисленого розміру кожної вигоди та витрати підсумовується загальний розмір.

9. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта здійснюється з урахуванням достатності цього строку для розв'язання проблеми та досягнення цілей державного регулювання.

10. Прогнозні значення показників результативності регуляторного акта встановлюються протягом різних періодів після набрання чинності актом, обов'язковими з яких повинні бути:

-  розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта;

-  кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;

-  розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта;

-  рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта.

11. Прогнозні значення показників результативності регуляторного акта можуть бути виражені у кількісній формі. У разі неможливості обчислення розмірів тієї чи іншої вигоди або витрати наводиться текстовий опис результативності акта.

12. При визначенні заходів, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта, зазначаються строки проведення базового та повторного відстеження результативності акта; вид даних (статистичних, наукових досліджень або опитувань), які використовуватимуться для такого відстеження; групи осіб, що відбиратимуться для участі у відповідному опитуванні; наукові установи, що залучатимуться для відстеження.

13. Результати аналізу викладаються у письмовій формі і підписуються розробником проекту, а в разі, коли розробником проекту є регуляторний орган, інший орган, установа чи організація, - керівником органу, установи чи організації.

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 11 березня 2004 р. N 308 

 

МЕТОДИКА

відстеження результативності регуляторного акта

 

1. Ця Методика встановлює вимоги для здійснення відстеження результативності прийнятого регуляторного акта (далі - відстеження). Вимоги цієї Методики не поширюються на регуляторні акти, прийняті Національним банком.

2. Стосовно регуляторного акта здійснюється базове, повторне та періодичне відстеження у межах строків, установлених статтею 10 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

Базове відстеження здійснюється до дня набрання чинності регуляторним актом або більшістю його положень з метою оцінки стану суспільних відносин, на врегулювання яких спрямована дія акта.

Повторне відстеження здійснюється через рік після набрання чинності актом або більшістю його положень, але не пізніше ніж через два роки, якщо рішенням регуляторного органу, який прийняв цей акт, не встановлено більш ранній строк, з метою оцінки ступеня досягнення цим актом визначених цілей. Установлені кількісні та якісні значення показників результативності акта порівнюються із значеннями аналогічних показників, що встановлені під час базового відстеження.

Періодичне відстеження здійснюється раз на три роки починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження, в тому числі у разі, коли дію акта, прийнятого на визначений строк, було продовжено з метою оцінки ступеня досягнення актом визначених цілей. Установлені кількісні та якісні значення показників результативності акта порівнюються із значеннями аналогічних показників, що встановлені під час повторного відстеження.

3. У процесі відстеження встановлюється кількісне та якісне значення для кожного показника результативності, визначеного під час проведення аналізу впливу регуляторного акта.

4. Базове, повторне та періодичне відстеження здійснюється на основі показників і даних, визначених під час проведення аналізу впливу регуляторного акта.

5. Види даних, що використовуються для відстеження, визначаються регуляторним органом.

6. У разі коли для встановлення кількісних та якісних значень показників результативності регуляторного акта необхідна інформація, якої не містять статистичні дані та дані наукових досліджень, проводиться опитування сукупності респондентів в усній чи письмовій формі (далі - опитування).

7. Для встановлення кількісних та якісних значень показників результативності регуляторного акта можуть використовуватися статистичні дані за відповідний період, що передує даті початку виконання заходів з відстеження, а для базового відстеження - даті набрання чинності актом або більшістю його положень.

8. Проведення опитування під час відстеження включає визначення сукупності осіб, які повинні виконувати вимоги регуляторного акта (далі - цільова група); складення анкети; збирання інформації; створення бази даних опитування, їх обробку та аналіз.

9. Для визначення складу цільової групи можуть використовуватися відкриті для загального доступу дані реєстрів, що ведуться регуляторними органами та іншими органами державної влади.

10. Чисельність цільової групи, яка визначається для повторного відстеження з використанням опитування, повинна дорівнювати чисельності цільової групи, яка була визначена для базового відстеження.

11. Під час повторного і періодичного відстеження застосовуються ті самі підходи до визначення складу цільової групи та вибіркової сукупності (частина цільової групи, яка відбирається для участі в опитуванні за допомогою спеціальних методів для достовірного відображення структури та основних характеристик цієї групи), що і для базового відстеження.

У разі коли чисельність цільової групи не перевищує 150 осіб, опитуються усі респонденти цільової групи без визначення вибіркової сукупності.

12. Підставою для складення анкети під час базового, повторного і періодичного відстеження є кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта, встановлені під час проведення аналізу його впливу.

Після виконання відповідних заходів готується звіт окремо для базового, повторного і періодичного відстеження, який оприлюднюється в установленому порядку.

13. У звіті про результати відстеження зазначаються:

-        вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер (у разі базового відстеження дата прийняття і номер акта не зазначаються);

-        назва виконавця заходів з відстеження;

-        цілі прийняття акта;

-        строк виконання заходів з відстеження;

-        тип відстеження (базове, повторне або періодичне);

-        методи одержання результатів відстеження;

-        дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних;

-        кількісні та якісні значення показників результативності акта;

-        оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

14. Звіт про відстеження підписується керівником регуляторного органу.

 

 

 

 

АНАЛІЗ

регуляторного впливу (впливу регуляторного акту)

Назва регуляторного органу: Коростенська міська рада (або її виконавчий комітет)

Назва документа:Проект рішення „ _________________________________________

Розробник аналізу регуляторного впливу: (управління, відділ)

п/п

Рубрика аналізу

Характеристика

1

Проблема, яку передбачається вирішити

-         опис проблеми та її прояв;

-         причини виникнення;

-         для кого проблема має вплив;

 

2

Цілі державного регулювання

 

 

3

Альтернативи та їх оцінки

 

4

Механізми використані в документі

 

4

Очікувані результати

 

5

Термін дії документа

 

6

Показники результативності

 

7

Заходи по відстеженню результативності

 

 

Примірна таблиця вигод та витрат

Вигоди

Витрати

Сфера інтересів влади

 

 

 

 

Сфера інтересів суб’єктів господарювання

 

 

Сфера інтересів громадян

 

 

 

 

Звіт

 про результати відстеження  впливу регуляторного акту

 

Назва регуляторного органу: Коростенська міська рада (або її виконавчий комітет)

Назва документа:Проект рішення „ _________________________________________

Виконавець заходів з відстеження впливу регуляторного акту: (управління, відділ)

п/п

Рубрика аналізу

Характеристика

1

Проблема,яку передбачалося  вирішити

-         опис проблеми та її прояв;

-   причини виникнення.

 

2

Цілі прийняття акта

 

3

Строки виконання заходів з відстеження( з дати прийняття і до проведення звіту)

 

4

Тип відстеження (базове, повторне або періодичне)

 

5

Методи одержання результатів відстеження  (статистичні дані, наукові дослідження,  опитування в усній чи письмовій формі)

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

 

6

Кількісні та якісні значення показників результативності акта