ОГОЛОШЕННЯ

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://www.korosten.in.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

http://www.korosten.in.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

http://www.korosten.in.ua/zhitlovo-komunalne-gospodarstvo/mistobuduvannya-ta-arhitektura/shema-ekonomiko-planuvalnogo-zonuvannya-m-korosten/
Анонс подій

/index.php?page=695

http://www.korosten.in.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

https://city.dozor.tech

http://www.prokorosten.net/

http://www.drv.gov.ua
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Освіта споживача

Підручники

Для загальноосвітньої школи

АЗБУКА СПОЖИВАЧА. Навчальний посібник для учнів початкової школи. Н.В. Бородачова, Г.І. Лаврентьєва
 ТОВ «КЛГЗ», 2003 р. – 44 с. (книга перша), 40 с. (книга друга).
Частини перша та друга посібника призначені відповідно для першого та другого років навчання молодших школярів. У посібнику широко використані прислів'я та приказки як символ народної мудрості та практичного підходу до вирішення різноманітних життєвих питань зі сфери споживання. Посібник включає завдання для учнів та заохочує їх до використання власного життєвого досвіду, стимулює творчий підхід до оцінки споживчих сітуацій.


ОСНОВИ СПОЖИВЧИХ ЗНАНЬ. Навчальний посібник для учнів середньої школи. І.В. Шебулдаєва
ТОВ «Знання», м. Київ, 2000 р.
Посібник спрямовано на допомогу викладачам та учням загальноосвітніх навчальних закладів, а також для всіх, хто цікавиться правами споживача та бажає засвоїти навички їх реалізації.

ЕКОНОМІКА: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. В.Г. Мельничук, Г.О. Ковальчук, В.О.Огнев’юк. К.: Навчальна книга, 2004. – 368 с.

Підручник спрямовано на базовий курс економіки для 10-х класів ЗНЗ. Серед 35 тематик, що передбачають надання знань з предмету Економіка, містить, зокрема, тему 2 «Потреби людей – основа економічної діяльності», яка включає розділи споживчої тематики, а саме:

  • Споживче благо, як засіб задоволення потреб;
  • Яку роль відіграють товари та їх корисність в економічній поведінці споживача.

Підручник наприкінці кожної теми включає завдання для тематичного контролю – тести, вправи, задачі, запитання, завдання навчального характеру, навчальні ігри, що диференційовані за рівнями складності. Також надано статистичні матеріалі, матеріали для додаткового читання (В.Г. Мельничук. Економіка:Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. В.Г. Мельничук, Г.О. Ковальчук, В.О.Огнев’юк. К.: Навчальна книга, 2004. – С. 24- 31.). 

ОСНОВИ ЕКОНОМІКИ: Навчальний посібник. Меделяєв В.М. - Харків: Скорпіон, 2004. – 144 с.

Посібник призначений для впровадження у ЗНЗ. Містить у Розділі V «Чи необхідна держава для розвитку ринку» такі теми:

  1. Держава – споживачу
  2. Держава підприємцю
  3. Соціальний захист населення.
  4. Де держава бере гроші та їх розподіляє.

Тема «Держава - споживачу» розрахована на одне заняття, містить вправи та тести. 

ДІЛОВА АКТИВНІСТЬ.Методичний посібник з дидактичним наповненням для вчителів економіки та основ підприємницької діяльності (економічний курс). За заг. ред. Павла Гнуса/. – Львів, 2001.- 260 с.

Посібник, що створено за партнерства Фундації розвитку малого і середнього бізнесу при Даремському університеті, управлінні освіти і науки Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Посібник вміщує зміст та методику навчання учнів ділової активності та спрямований на вироблення моделей підприємницької поведінки. Метою даного посібника є сформувати в молоді , якій доведеться працювати та жити в умовах ринкової економіки, нове економічне мислення. Посібник побудований за модульним принципом. З питань споживчої освіти посібник включає завдання, навчальні ігри та вправи, що застосовуються інтерактивними методами. Розділ «Ринок і потреба споживача» включає 19 тематик (модуль 3) (Ділова активність. Методичний посібник з дидактичним наповненням для вчителів економіки та основ підприємницької діяльності (економічний курс). За заг. ред. Павла Гнуса /. – Львів, 2001.- С.127-154. ). 

ПРИКЛАДНА ЕКОНОМІКА ПРОГРАМИ «Junior Achievement”.– Збірка завдань та вправ для учнів. К.: «АртЕк», 2004.- 160 с.

Збірка розрахована на застосування під час викладання курсу «Прикладна економіка». Збірка передбачає використання низки компонентів для його впровадження: посібник, збірка завдань та вправ, шкільна кампанія, економічні ігри, консультації місцевого підприємця. Посібник вмішує інформацію для учня та вчителя, цікаві вправи, кросворди, та ін. Розділ 4-й присвячений тематиці «Споживач в економіці», що включає правові аспекти, сімейний бюджет, заощадження, вклади, кредити, скарги. Даний посібник може бути використаний під час вивчення питань споживчої освіти у середній та старшій школі.



Для вищої  школи та для самопідготовки

КАК ЗАЩИЩАТЬ СВОИ ПРАВА ПОТРЕБИТЕЛЯ . - Х.; Одиссей, 2006.-496с.
Книга представляє собою популярне довідкове видання, присвячене питанням товарів і послуг, а також захисту прав споживачів. В ній в зручній та прийнятній формі викладаються основні права громадян як споживачів, роз'яснюються різного роду нюанси відносин споживачів із продавцями і виконавцями послуг.

В книзі наведені відповідні нормативно-правові акти станом на 1 липня 2006 року, а також інша корисна інформація і цінні поради для споживачів.

Язвінська О . М .
ІСТОРІЯ КОНСЮМЕРИЗМУ. Київ 2000

Навчальний посібник складається з чотирьох частин: Основний зміст концепції консюмеризму. Його роль в системі ринкових відносин, Основні історичні етапи формування і розвитку консюмеризму. Досвід міжнародного співтовариства, Захист прав споживачів у країнах СНД, Розвиток консюмеризму в Україніі охоплює широке коло питань, що пов'язані з розкриттям змісту концепції консюмеризму, а також передумовами, становленням і розвитком цього важливого виду соціальної діяльності людства.

Посібник призначено для студентів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів.

Книга зацікавить широке коло читачів щодо захисту прав споживачів.

 

Рецензенти:

В.В. МОВА, д-р екон. наук, проф., зав. кафедри маркетингу та ресурсозабезпечення Київського міжнародного університету цивільної авіації

Ю.А, ГОРБАНЬ, д-р іст. наук, проф., зав. кафедри української історії й етнополітики

Л.В. МОРФЛЮК, канд. іст. наук, доцент кафедри української історії та етнополітики Київського державного національного університету їм. Тараса Шевченка

 

Рекомендовано Міністерством освіти і науки як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальностями: Експертиза товарів і послуг, Товарознавство та експертиза в митній справі (лист Міністерства освіти і науки України від З липня 2000 р. № 2/1092).

Маслак С.В., Куценко Р.В. Купченко А.А., Жебелева А.С.
ПРАКТИЧЕСКИЙ КОММЕНТАРИЙ К ЗАКОНУ УКРАИНЫ «О ЗАЩИТЕ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ», Харьков 2006

Издание посвящено исследованию и разъяснению основных положений Закона Украины «О защите прав потребителей», разрешению допросов, которые возникают на практике при применении данного закона. Комментарий содержит информацию о путях и средствах защиты потребителями своих прав.

Для потребителей, производителей, продавцов товаров и услуг, для студентов высших юридических учебных заведений и факультетов, для работников судов, органов прокуратуры, МВД, СБУ, адвокатуры.

ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ: СОЦІАЛЬНО ПРАВОВИЙ АСПЕКТ, Київ 2002

У монографії висвітлюються соціально-історичні та правові засади консумеризму (захисту прав споживачів). Розкриваються передумови та основні етапи розвитку консумеризму, визначаються його характерні риси, роль і місце у системі ринкової економіки; особливості, цілі, завдання, напрями діяльності та їх правове забезпечення. Дано аналіз сучасного консумерського руху та законодавства щодо захисту прав споживачів в Україні.

Призначена для викладачів, аспірантів і студентів вищих закладів освіти з підприємництва та торгівлі; усіх, хто цікавиться проблемами захисту прав споживачів.